Modni marketing – kako pametno iskoristiti promo materijal za promociju kozmetike, parfema i modnih agencija?

Dior
Foto: Jana Call me J/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Modna industrija ima veliku konkurentnost sa velikom tražnjom pa je za uspeh posla važno pravilno predstaviti se klijentima. Marketing sa promo materijalom je najbolji način za tako nešto.

Promotivno materijal obuhvata skup proizvoda i materijala koji imaju za cilj da kupcima predstave brend proizvoda i usluge firme. I u modnoj industriji se koriste specijalizovani promotivni materijali i pokloni koji pomažu da se izdvoje kozmetičke kuće, brendovi parfema, ali i modne agencije iznad konkurencije.
Mudrom promocijom i kvalitetnim sadržajem se osigurava lojalnost kupaca i opstanak u poslu uz zaradu.

Šta obuhvata promo materijal za modne agencije i po čemu je specifičan?

Modna industrija ima veliki promet, veliku konkurenciju i ogromnu zaradu za one koji umeju da se pravilno predstave kupcima i upoznaju ih sa svojom ponudom.

Modne agencije nude usluge pronalaženja i obučavanja modela, kao i pronalazak adekvatnih poslova za njih u modnom svetu.
Velika konkurencija znači da se treba pravilno predstaviti kako modelima koje zastupaju, tako i modnim kućama koje treba da angažuju modele za različite poslove.

Zbog toga je široka lepeza mogućnosti za pravilnu promociju, a promo materijal je samo jedan od njih. Pošto oni nemaju konkretan proizvod, promocija će se bazirati na štampanim materijalima kao što su brošure, vizit-karte, promotivni pokloni, kalendari,majice, hemijske, šolje…

Najčešće mesto gde se nude jesu kozmetički sajmovi, sajmovi lepote, izbori za mis, u fotografskim studijima, ali i svim drugim mestima gde potencijalni agenti traže modele i gde mlade dame i momci mogu da dobiju ideju da postanu modeli.

Važno je istaći da promotivni materijal u zavisnosti od vrste može da sadrži samo logo, ali i mnogo više detalja kao što je adresa modne agencije, slogan, logo sa osnovnim bojama…

Šta god bilo odabrano kao vrsta promocije, odabir mora biti takav da jasno navodi kupca i ističe brend kao interesantan i zanimljiv pa da sazna dodatne informacije o firmi.

Ovo je i vid posredne promocije jer će odabrane predmete videti veliki broj ljudi, zapaziti detalje pa ako ikad zatrebaju usluge modne agencije, ona sa dobrom promocijom će biti verovatnije odabrana.

Kada se ovome doda i predan i marljiv rad, širenje posla i uspeh su zagarantovani.

Promotivni materijal za parfimerije i prodavnice kozmetike

Prodavnice parfema i kozmetike takođe imaju veliku konkurenciju, što u online prodavnicama, što u velikim trgovinskim lancima koji nude bogatu ponudu.

Nameće se jasno pitanje – kako se istaći? Marketing je odgovor.

Promo materijal za prodavnice parfema i kozmetike su slične i sigurno da obuhvataju specijalan dizajn sitnih promo poklona kao što su hemijske olovke, privesci, kalendari i vizit-karte. Promotivne kese su svakako jedan od mogućih izbora baš za ove delatnosti, ali i promo odeća, pokloni, leci, brošure, katalozi sa ponudom…
Svaki detalj na promotivnom materijalu mora biti jasan, isticati brend i najbolju ponudu. Neka kupci budu privučeni da pogledaju i raspitaju se o potpuno asortimanu.

Ako nudite parfeme neka akcenat bude na sofisticiranim notama, da li su to originalni parfemi, da li su to niske cene, akcije, testeri koje svako može da priušti…? Navedite adresu, telefon i sajt parfimerije, jer će i to biti važno i prvo što će biti asocijacija kada se poželi određen miris.

Kozmetika ima veliku konkurenciju, puno brendova i različite vrste kupaca, pa promo materijal za prodaju kozmetike mora da naglasi najveće prednosti u odnosu na konkurenciju. Da li su to cene, asortiman, specijalna ponuda kvalitetne i retko dostupne kozmetike? Šta možete da ponudite?

Brošure i katalozi svakako moraju sadržati najbolju ponudu, a kancelarijski, sitni promo materijal samo logo ili adresu firme. Tu mogu da budu i na poklon darivani personalizovani kozmetički proizvodi kao što su ogledala, neseseri, torbe, poklon-paketi… Kombinacijom će se dobiti najbolji marketing.

Materijal se može deliti na različitim mestima: od kozmetičkih salona, preko prodavnica, frizerskih salona, kafića… svi kupuju kozmetiku i parfeme pa bi trebalo ostaviti makar vizit-kartu za detaljnije informisanje.

Za razliku od modnih agencija, ovde je kupac gotovo svako pa je i mogućnost podele materijala veća, a uz kvalitetnu ponudu koju će marketing kanali prezentovati i ovde je uspeh posla zagarantovan.

Svakom biznisu treba promocija jer je to način da se istakne i privuče veći broj kupaca.

Tako nešto je izuzetno važno za konkurentne uslužne delatnosti iz oblasti lepote i mode pa bi najbolje bilo kontaktirati firmu koja profesionalno dizajnira i štampa različite vrste promo materijala jer će pomoći u odabiru najboljih vrsta i pravilnom prezentovanju vašeg konkretnog biznisa.