Modna kampanja glumca iz „365 dana“ je zapaljivija od filma

Podeli:
Mikele Morone
Foto: Defrance / BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Posle uspeha erotskog filma "365 dana", glumac Mikele Morone je postao toliko slavan da sada svi modni brendovi sanjaju o njemu.

Prvi koji su uspeli da ga nagovore da im bude zaštitno lice u modnoj kampanji su Dolce & Gabbana, piše Grazia.

Foto sesija je snimana u Napulju. Mikele je šetao ulicama grada u društvu kovrdžave manekenke Kjare Scelsi i plesao na plaži sa meštanima.

Inače, Morone  se na Instagramu oglasio nakon velikih eksplozija u Bejrutu, s obzirom na to da tamo žive njegovi sinovi Markus i Brand sa majkom, dizajnerkom Rubom Sadeh.  „Hvala vam puno za sve poruke. Moja deca su na sigurnom i moja porodica je dobro. Sutra će se vratiti u Italiju. Volim vas“, rekao je on na društvenim mrežama.

Pogledajte i uživajte:

*

*

View this post on Instagram

@dolcegabbana_man

A post shared by Michele Morrone (@iammichelemorroneofficial) on

*

*

View this post on Instagram

Wait and think. Thanks @dolcegabbana_man . @raffaelecerracchio

A post shared by Michele Morrone (@iammichelemorroneofficial) on

*

View this post on Instagram

Behind me. Thanks @dolcegabbana_man . @raffaelecerracchio

A post shared by Michele Morrone (@iammichelemorroneofficial) on

*

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram