Finalni outfit Keri Bredšo

Keri Bredšo
Foto: zz/XNY / StarMax / Profimedia

Keri Bredšo je pustila svoj poslednji graciozni korak kroz Menhetn. Naravno, u dizajnerskim štiklama, i to onim koje je kreirala Sara Džesika Parker lično.

Poslednja epizoda serije And Just Like That emitovana je u četvrtak uveče u Americi, zaokružujući put od više od 20 godina za ovu kolumnistkinju opsednutu štiklama. Tokom godina, Keri je prošetala u Manolo Blahnik, Jimmy Choo, Terry de Havilland i mnogim drugim brendovima, ali za poslednju televizijsku šetnju obula je štikle iz sopstvene SJP Collection, modne linije koja je prestala sa radom prošle godine.

„Izabrali smo baš te cipele s razlogom,” otkrila je kostimografkinja Moli Rodžers za Footwear News. „Kao neki znak, potpis na kraju.“

Keri Bredšo
Foto: zz/XNY / StarMax / Profimedia

U 12. epizodi treće sezone, Parker je nosila D’Orsay cipele otvorenih prstiju iz svoje kolekcije, započete 2014. sa pokojnim dizajnerom Džordžom Malkemusom. Model je bio u jarkoj, „DayGlo“ pink boji.

„Kako je SJ imala sopstvenu kolekciju, na početku svake sezone bismo se sastale, listale knjige o istoriji obuće, a ona bi spajala stilove i boje za koje smo mislile da će nam zatrebati“, objašnjava Rodžers. „Ako bismo znale da će veći deo sezone biti smešten u leto, naručile bismo vesele boje. Tako su te cipele uvek bile u garderobi, spremne u slučaju da nam zatreba specifična nijansa.“

Osim otvorenog dizajna, siluetu čini tanka štikla i jednostavni kaiš oko članka. Iako to možda nije tip cipela koji bi publika očekivala od Keri, Rodžers smatra da nije bilo boljeg izbora.

„Imale su nekoliko detalja koje Keri inače ne bi nosila – otvorene prste, kaiš oko članka i nisu bile jako visoke. Ali boja je savršeno povezala gornji deo šešira i džempera s ostatkom kombinacije, zaokružujući vizuelni efekat. Tamnija boja poput crne ili braon jednostavno bi ugušila celu estetiku. Ovo je bila najbolja opcija.“

Keri Bredšo je u uvodnoj špici originalne serije nosila tutu suknju i običnu majicu na bretele – jedan od svojih najpoznatijih stajlinga. Za svoj poslednji izlazak, baletska estetika dobila je raskošniji i dramatičniji oblik.

Keri Bredšo
Foto: Nancy Kaszerman / Zuma Press / Profimedia

*

Keri Bredšo
Foto: zz/XNY / StarMax / Profimedia

„Niko iz produkcije ili od scenarista nije rekao da je ovo poslednji stajling, ali čitajući scenario, znala sam da je to jedini način da se Keri oprosti. Morala je da ima krinolinu. To je morao da bude završni kadar tutu suknje“, priča Rodžers.

Ko je dizajnirao poslednju tutu suknju Keri Bredšo

Vizija se ostvarila uz pomoć britanske dizajnerke Molly Goddard.

„Bila sam na njenoj reviji u Londonu i videla neverovatnu suknju od brusničastog tila. Poslednja epizoda je za Dan zahvalnosti i pomislila sam – pa ovo se savršeno uklapa: ćurka i brusnica. Znala sam da će to biti poseban trenutak.“

Uz suknju, u stajling su utkane i lične uspomene. „Tražile smo gornji deo koji bi išao uz Molly Goddard suknju. SJ je imala džemper od brusničastih šljokica dizajnerke L’Wren Scott, bliske prijateljice koja više nije živa, i on se savršeno uklopio. Naravno, tu je bio i šešir koji smo čuvali tri godine i nikada iskoristili. Sve se nekako spojilo.“

Rodžers je u tom look-u prepoznala odjek još jednog finalnog outfita Keri – onog iz poslednje epizode originalne serije Sex and the City. Ali i svojevrsan omaž njenoj ljubavi prema krinolinama.

Keri Bredšo
Foto: Supplied by LMK / Landmark / Profimedia

*

Keri Bredšo
Foto: Supplied by LMK / Landmark / Profimedia

*

Keri Bredšo
Foto: Supplied by LMK / Landmark / Profimedia

*

Keri Bredšo
Foto: Supplied by LMK / Landmark / Profimedia

„Sećam se da je tada u prikolici imala maramu, broš, rukavicu, kaiš, džemper… I trebalo je da izaberemo samo nekoliko stvari. Ali ona je odugovlačila, shvatila sam da ne želi da obuče poslednji komad. I na kraju je stavila sve – i maramu, i kaiš, i broš. Ta scena me i danas nasmeje.“

Ovaj novi stajling tako postaje svojevrsna tačka na kraju jedne modne knjige. Iako zvanično ukidanje serije nije bilo objavljeno tokom snimanja, Rodžers kaže da se iz scenarija osećalo da je Majkl Patrik King „pušta na slobodu“. A puštamo je i mi.

Slobodno hodaj, Keri Bredšo, zauvek ćeš biti naša ikona.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram