Odzvonilo je seksu za jednu noć i prijateljstvima s povlasticama, ako se pitaju mladi koji traže partnere na online platformama, pokazuje istraživanje popularne aplikacije za upoznavanje Badoo u kom je učestvovalo 1.000 samaca.
Čak i oni koji su se „zezali“ i ljubavni život im se svodio na „kombinacije“, sada odmah stavljaju sve karte na sto. Znaju šta žele, koji su im ciljevi i planovi za budućnost pa nema više okolišanja.
Gde vidiš sebe za pet godina? Da li želiš da imaš decu? Šta misliš o braku? Imaš li svoj stan? – samo su neka od pitanja koja su naglo ušla u inače opuštene veze sa partnerom s kojim ste se upoznali, na primer, na Tinderu.
Ova praksa ima i novooformljeni naziv – bombardovanje iskrenošću.
Neobičnu frazu skovali su Britanci kako bi opisali novi trend u onlajn dejting svetu.
Istraživanje koje je sprovedeno na korisnicima Badoo aplikacija o uticaju pandemije na shvatanje veza pokazalo je da je čak 72 odsto više ispitanika sada reklo da, u odnosu na predkorona period, da potencijalnom partneru iskrenije i jasnije pokazuju svoje namere, ali i šta žele od odnosa.
Svesni da su na ljubavnom planu možda izgubili čitavu godinu zbog korone, velika većina ispitanih samaca (82 posto), u 2021. godini je sklonija da ubrza proces kvalitetnog međusobnog upoznavanja.
Pošto im prošla godina nije pružila puno prilika za izgradnju ljubavnih odnosa, sad za to koriste svaku priliku – tako su tri od četiri samca sada zainteresovanija za pronalaženje dugoročne veze, što je inače bila prava rijetkost na ovim platformama.
To znači i da glavni adut samcima više nije isključivo fizička privlačnost, već karakter partnera. Ukoliko međusobno “kliknu”, pitanja o deci i braku prilično brzo se nađu na listi.
Restriktivne mere mladima, pokazuje istraživanje, nisu samo pomogle da osveste značaj uspostavljanja dubljih odnosa, već su promenile i ono što traže od partnera.
Tri četvrtine ispitanih više ne želi da gubi vreme na partnera koji sa njima nema dugoročne planove, ali ni predugo da čeka konkretne korake. Umesto toga, okreću se iskrenosti. Zato više od polovine njih sada sa većom lakoćom iskazuje naklonost.
Ipak, talas romantične iskrenosti ne čudi direktorku marketinka u kompaniji Badoo Natašu Briefel, koja kaže da su u periodu lokdauna i ograničenih društvenih kontakata ljudi imali priliku da razmisle što zaista traže od potencijalnog partnera.
“Sa popuštanjem mera sastanci uživo će ponovo biti aktuelni, a pozitivnim aspektom pandemije smatram to što su ljudi postali otvoreniji i iskreniji prema sebi i partneru. To znači da nas je korona vratila pravim vrednostima, koji odnos pokreću napred. Zato ispitanici osećaju da im je sad lakše da priznaju da im se neko sviđa ili da nekoga više nikad ne žele da vide”, objasnila je Briefel.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: