Zašto nikad ne treba da počnete jutro kafom

Podeli:
Olivia Hedlund Foto: Instagram/liv.ingwell

Nutricionistkinja upozorava da je ispijanje kafe na prazan stomak ujutru jako štetno.

Olivija Hedlund, nutricionistkinja, objasnila je da kofein može izazvati velike probleme za creva i hormone.

Ona je rekla da je kafa kisela i zbog toga se ne sme piti na prazan stomak. Takođe dovodi do toga da telo pređe u režim visokog stresa i poremeti vaše hormone.

Umesto toga, ona preporučuje da jedete jaja, sirove mlečne proizvode, bobice ili neko voće, uključujući jabuke, kruške ili bobičasto voće pre nego što popijete jutarnju kafu.

@liv.ingwell We love a good coffee but not on an empty tummy ☕️ #coffeetiktok #coffeetok #hormonalimbalance #guthealthtips ♬ original sound - Olivia Hedlund

„Ako prvo popijete kafu na prazan stomak, prestanite sa tim. Vi se igrate sa svojim hormonima“, rekla je Olivija.

„Kafa nije samo kisela, pa je ujutro teška za naš stomak, već bukvalno uzrokuje da naše telo izbaci kortizol i da nas dovede u stresno stanje.“

@liv.ingwell 3 tips to hormone health!!! Has helped me so much!!! #healthtok #hormoneimbalance #acnehelp #guthealthtok ♬ Come Back Be Here x Teach Me How To Dougie mashup - DJ Rog 🎧

Ona je objasnila da je ovaj odgovor na stres ono što izaziva tremu i drhtanje nakon kafe, ali takođe izaziva onaj „zaista dobar osećaj gde se osećamo kao da možemo da osvojimo svet“. Međutim, dobar osećaj utiče na vaše telo, posebno kod žena, i kod onih koji imaju problem sa crevima ili hormonskom neravnotežom.

Ov loša navika takođe može izazvati hormonske probleme kao što su akne.

„Pila sam kafu na prazan stomak, osećala se kao da sam na vrhu sveta, a onda bih imala gomilu hormonskih akni i pitala se zašto“, rekla je Olivija.

Tokom proteklih pet godina ona je promenila svoj način života kako bi izlečila svoju kožu i creva.

Olivija savetuje da radite ove stvari kako biste imali zdrave hormone:

* Zamenite kafu nekom alternativom

* Šetajte posle svakog obroka

* Povećajte unos čaja

* Pređite na vežbe nižeg intenziteta kao što su hodanje, joga i dizanje tegova

* Jedite hranu sa niskim GI poput voća u roku od jednog sata od buđenja

Izbegavati:

* Rafinisani šećer i prerađenu hranu

* Glifosat i pesticide

* Hronični stres

* Oralnu kontracepciju

* Toksine iz životne sredine

* Hemikalije za domaćinstvo

***

Bonus video: Besplatna pita za trudnice

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram