Sladoled dijeta: Zvuči predobro da bi bila stvarna – a jeste

Fitnes i ishrana 16. jul. 202016:38 > 12:00
Podeli:
Sladoled dijeta
Sladoled dijeta, Foto: TASS / ddp USA / Profimedia

Sladoled dijeta zvuči kao idealan način da u letnjim danima skinete koji kilogram, a da se ne odričete omiljenog slatkiša. I naravno da nije baš tako dobra kao što zvuči.

Sladoled dijeta je dijeta koja vam omogućava da jedete sladoled svaki dan i gubite na težini, ali morate sve vreme da obraćate pažnju na veličinu porcije i brojite kalorije – pravilo je da tokom celog dana ostanete na oko 1.250.

Pročitajte još:

Što se tiče sladoleda, dozvoljena je jedna činijica nakon večere, i to, po mogućnosti, niskomasnog sladoleda koji ima 125 ili manje kalorija po porciji ili domaćih sladoleda kod kojih možete i da kontrolišete količinu kalorija kad ih pravite. S druge strane, zbog te slatke činijice na kraju dana, treba smanjiti sve druge obroke na 1.250 kalorija, a ako znamo da je normalan unos oko 2.000 kalorija, to nije baš lako.

Preporuka je da se koncentrišete na namirnice bogate vlaknima, kao i da u svoju dnevnu rutinu uvedete bar pola sata bavljenja fizičkim aktivnostima. Sladoled dijetom se navodno u proseku gubi oko dva kilograma nedeljno.
Sajt Dijeta.net. daje dva primera jelovnika.

Primer jelovnika 1

Doručak: Jedna šolja žitnih pahuljica sa jednom kašičicom šećera, jednom šoljom borovnica i jednom šoljom niskomasnog mleka;

Ručak: Sendvič sa dve kriške integralnog hleba, parčetom zelene salate i 75 gr tunjevine. Po želji dodajte i kolutove paradajza i kao začin mrvljeni bosiljak;

Užina: Šolja niskomasnog mleka i jedna voćka;

Večera: Jedna velika kriška pice sa sirom i mešana salata;

Desert: Jedna činijica sladoleda.

Primer jelovnika 2

Doručak: 75 gr mladog sira, 2 tosta od integralnog hleba, 1 pomorandža, šolja čaja;

Ručak: Grilovane pileće grudi (150 gr), parče integralnog hleba, velika salata od sezonskog povrća;

Užina: Šejk od 2,5 dl domaćeg kefira (ili jogurta) i pola šolje malina ili kupina ili borovnica (jednom rečju – bobičasto voće koje imate);

Večera: 200 gr šampinjona pečenih na teflonu, 25 gr šunke, šolja parenog mešanog povrća (karfiol, šargarepa, mlade boranije, grašak…) i 1 paradajz kao salata;

Desert: Jedna činijica sladoleda.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram