Najkraća dijeta s pomorandžama – tri kilograma za tri dana

Fitnes i ishrana 18. maj. 202114:05 > 14:07
Podeli:
Dijete s pomorandžama
Dijete s pomorandžama; Foto: Andrii Shevchuk / Alamy / Alamy / Profimedia

Dijeta s pomorandžama ovih dana je posebno aktuelna, posebno njena skraćena verzija od samo tri dana.

Pomorandže su osnova i čuvene VMA dijete koja navodno skida do 15 kg za 15 dana. U trodnevnoj verziji dijete s pomorandžama može se izgubiti i dva do tri kilograma, s tim što se dijeta ne sme držati češće od dva puta mesečno, u razmaku od najmanje dve nedelje, piše Novosti magazin.

U nastavku pogledajte kako izgleda jelovnik za tri dana na dijeti s pomorandžama.

Prvi dan

Doručak: pomorandža i 100g pahuljica.

Ručak: dva parčeta hleba, komadić lososa s limunovim sokom i zelenom salatom; jedna pomorandža, kašičica meda i čaša jogurta za dezert.

Večera: 150 g džigerice propržene s nekoliko šampinjona, šaka bobičastog voća s jogurtom i jedna pomorandža.

Pročitajte još:

Drugi dan

Doručak: parče hleba s malo putera na sebi, kuvano jaje i 100 ml soka od pomorandže.

Ručak: kuvani grašak, salata, hleb s puterom i jedna pomorandža.

Večera: malo suvog mesa, pire krompir i dinstana šargarepa i tikvice, čaša jogurta, 100 g svežeg ananasa i pomorandža.

Treći dan

Doručak: dva parčeta hleba s puterom, dva komadića sira i komad dinje.

Ručak: pirinač s govedinom, salata od cvekle, zelja i šargarepe uz jednu pomorandžu.

Večera: kuvana piletina s paprikom, kuvani brokoli, prokelj i pomorandža.