Foto: Luxio / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Luxio / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Luxio / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Luxio / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Luxio / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Luxio / Alamy / Alamy / Profimedia Wellbeing 0 Mračna istina o gaziranim pićima bez šećera Božica Luković 05. maj. 2021. 09:02 Postavi Zadovoljnu za omiljeni Google izvor Više Konzumiranje dijetalnog gaziranog pića jednako je loše za zdravlje kao i konzumiranje varijanti sa šećerom, sugeriše veliko istraživanje. Naučnici su analizirali podatke o 1,2 miliona odraslih iz 14 studija, a neke učesnike istraživanja su pratili više od 20 godina. Rizik od umiranja u mladosti povećavao se sa svakih dodatnih 250 ml zaslađenog napitka koji se konzumira dnevno, prenosi MSN. Konzumiranje zaslađenih pića povezano je sa pet odsto većim rizikom od smrti od bilo kog razloga i 13 posto većim rizikom od umiranja od srčanih bolesti. Konzumacija dijetalnih gaziranih pića povezana je sa četiri odsto većim rizikom od umiranja od bilo kog uzroka i sedam odsto većim rizikom od umiranja od srčanih bolesti. Glavni autor studije dr Hongji Li, sa Univerziteta Džangdžiu u Kini, rekao je za Journal of Public Health: "Česta konzumacija i dijetalnih pića i pića zaslađenih šećerom povezana je sa većim rizikom od smrtnosti od kardiovaskularnih bolesti i smrtnosti od svih uzroka. Ove informacije mogu pružiti ideje za sprečavanje bolesti - smanjenjem unosa ovih pića“. Recimo, vlada Velike Britanije uvela je porez na pića sa šećerom u aprilu 2018. godine, jer žele da smanje potrošnju ovih napitaka i poboljšaju zdravlje nacije. *** Bonus video: https://youtu.be/HiOwsbi0UIU Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook TikTok Pinterest Instagram Istraživanje: Crna kafa može da poboljša zdravlje srca Najnezdravija pića na svetu - a jedno je baš iznenađenje bez šećera gazirana pića Komentari Pridružite se diskusiji ili pročitajte šta naše čitateljke misle Ostavite prvi komentar Ostavite komentar Čitajte komentare (0)
Lepota 0 OPI je otkrio super trik za mikro frenč uz pomoć sunđera za šminkanje koji možete da primenite kod kuće
Astro 0 Dnevni horoskop za 15. avgust: Lavovi, energičnost i visoko samopouzdanje su vaš zaštitini znak
Wellbeing 0 Stimulacija od 25 minuta koju koriste Gvinet Paltrou i Serena Vilijams da bi mozak održale mladim
Moda 0 Kristen Stjuart već 20 godina odbija jedno modno pravilo - a iza toga se krije mnogo bolja priča nego što deluje
Astro 0 Vikend horoskop za 15. i 16. avgust: Merkur i Jupiter donose velike prilike, a nekim znacima sledi veliko iznenađenje
Lepota 0 Zašto koža Dankinja tako dobro stari? Tajna je u ovih 7 navika koje prevazilaze svaku beauty rutinu
Lepota 0 Ovu improvizovanu "magičnu" kremu modeli su tražili pre svakog snimanja, a onda je postala globalna beauty ikona
Wellbeing 1 Kako želite da vam izgleda život za 5 godina? Vežba sa Univerziteta Stanford traje samo 20 minuta, a ono što otkrijete moglo bi da vas iznenadi
Wellbeing 0 Gua sha za telo sve češće viđam kao novi wellness ritual - proverila sam šta zapravo može da uradi
Poznati 0 Kako izgleda leto kada si supermodel? Otkrivamo luksuzne destinacije na kojima ove sezone letuju najtraženije manekenke
Living 0 Pomračenje Sunca vratilo nas je u leto 1999: Kako je izgledao eclipse moment pre društvenih mreža
Pop kultura 0 Zamislite da vanbračni seks možete da imate samo jednom godišnje! Ovaj film je baš o tome
Pop kultura 0 Umetnik koji je razumeo moć mode pre svih: Kako je Endi Vorhol od slavnih lica pravio brendove, a od proizvoda umetnost