Dijeta Rene Zelveger kojom je skinula 48 kg – bez gladovanja

Podeli:
Rene Zelveger, Foto: OConnor-Arroyo/AFF-USA.com / PA Images / Profimedia

Svi znamo za Bridžit Džouns i njena kilaža često je bila predmet razgovora u javnosti.

Rene Zelveger jedna je od glumica koja je u stanju da zbog dobre uloge potpuno transformiše svoje telo. Tako se, primera radi, za prvi film o Bridžit Džouns ugojila 15 kilograma, a kasnije je ta brojka bila i veća kada je snimala nastavak. Svakako, ona se, kao i većina žena kada se ugoje, suočila sa izazovom da svoje telo vrati u formu.

Ipak, u tome joj je pomogla ishrana poznatog nutricioniste Berija Searsa, a upravo zahvaljujući ovoj dijeti i dan-danas izgleda odlično, ali i ima više snage nego inače.

Reč je o „Zone dijeti“ koja utiče na poboljšanje celokupnog zdravlja organizma, a ne samo na gubitak kilograma.

„Jako mi je bilo bitno da je moje zdravlje na zavidnom nivou u svakom trenutku“ – rekla je glumica jednom prilikom, a upravo joj ishrana po planu Berija Sirsa to i omogućava.

Rene uspešno je skinula kilograme nakon filmova o Bridžit Džouns zahvaljujući upravo ovoj dijeti. Princip dijete je unošenje hrane po specifičnom odnosu. Plan ishrane podrazumijeva da se tokom ovog režima svakog dana unese 40 procenata ugljenih hidrata, 30 posto proteina i 30 posto masti. Ovi procenti ne moraju u gram da budu izmereni.

Rene Zelveger, Foto: Flightrisk / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Zabranjene namirnice

Ono što je zabranjeno, odnosno što bi trebalo da izbjegavate jesu: banane, grožđe, suvo voće i mango, zbog visokog procenta šećera, a kada je u pitanju povrće na no-no listi su grašak, kukuruz i krompir. Doktor Beri ističe da ne bi trebalo da jedete hleb, peciva, paste i nudle, odnosno sve ono što sadrži belo brašno.

Primer jelovnika

Doručak:

Omlet od 6 belanaca sa šparglom/avokadom ili zelenim paprikama i 2 kašičice maslinovog ulja

Ručak:

Salata sa grilovanim pilećim prsima, prelivenim maslinovim uljem i sirćetom i sveže voće

Prva užina:

1/4 šolje nemasnog svežeg sira, 1/2 šolje ananasa, 1 kašika seckanih badema

Večera

Losos sa 1 kašikom badema, 2 šolje povrća kuvanog na pari, 1 šolja borovnica

Druga užina:

Komad tvrdog sira i po želji malo crvenog vina

Da bi dijeta bila još uspješnija, Rene je takođe istakla još jednu važnu stvar kada je izgled u pitanju, a to je fizička aktivnost.

„Fizička aktivnost je od presudnog značaja za dobar osećaj“ – zaključila je ona i na kraju istakla da je bitno da redovno trenirate ne samo kako biste se rešili kilograma, već i sprečili da dođe do opuštene kože, prenosi Azra.

***