Dobro dizajnirani reklamni materijal može biti ukras u domu

Foto:shutterstock

Ako ste vlasnik malog preduzeća, biće vam izazovno kako da najbolje predstavite svoje poslovanje profesionalno kada je u pitanju marketinški materijal. Znate da su proizvodi kao što su flajeri i brošure korisni i važni za vaše poslovanje, ali tačno znati koju vrstu informacija treba uključiti ili kako precizno preneti svoje poslovanje na ubedljiv način na ovim materijalima može biti teško. Vaše poslovanje je jedinstveno, ali kako to podeliti sa potencijalnim kupcima?

Šta tačno treba da kažete o svom poslu? Koliko je informacija dovoljno? I kako potvrđujete da je ono što stvarate dobro?

Kakvu poruku šaljete ciljnoj grupi?

Napravili ste svoje marketinške materijale i kreirali svaku poruku. Kako možete reći da li radi? Najbolji isprobani i testirani metod je tražiti povratnu informaciju.

Zamolite prijatelja ili nekog člana porodice da pročita vaše materijale i vidi da li će vaša poruka naići. Da li su se osećali kao da razumeju šta nudite? Da li su se povezali sa vama? Da li su se osećali prinuđenim da posete vaše preduzeće?

Marketing menadžeri širom zemlje će vam reći da promotivni marketinški pokloni zaista rade na poboljšanju vidljivosti i istaknutosti brenda u određenoj industriji. Bilo da se ovi promotivni artikli koriste na sajmu kao materijal za kupce i potencijalne klijente, ili se šalju klijentima ili potencijalnim kupcima tokom kampanje dobar reklamni materijal i te kako jača određeni brend.

I malo je promotivnih poklona koji su efikasni kao promo kalendari vrhunskog kvaliteta.

Zašto su promo kalendari efikasni?

Prvo uzmimo u obzir njihovu praktičnost. Kalendari su korisni, bez obzira na industriju na koju ciljate i to se prevodi u više dodirnih tačaka između vašeg promotivnog proizvoda koji će uočljivo prikazati naziv vašeg preduzeća, logotip ili kontakt informacije) i klijenta.

Razmislite o tome koliko puta dnevno prosečna osoba pogleda u svoj stoni ili zidni kalendar. Svaki put to je prilika kada kupac ili potencijalni klijent pomisli na vaš posao ili organizaciju.

Snaga je u brojevima. Prosečna osoba bi lako mogla imati stoni kalendar, još jedan okačen na zid, jedan u zajedničkom delu kancelarije i najmanje jedan kod kuće. Razmišljajući u smislu promotivnih marketinških poklona, koliko privezaka za ključeve treba pojedincu? Verovatno samo jedan, zar ne?

Svojim poslovnim partnerima ili potencijalnim klijentima možete obezbediti reklamni materijal koji će sadržati nekoliko promo kalendara, možda čak i različitih tema koje ćete postaviti po kući i kancelariji.

Promo kalendari su veoma pristupačni, ali nije svaki reklamni materijal tako lako dostupan. Prosečna cena prilagođenog, promotivnog zidnog kalendara je manja od jednog evra. Ovom brzinom, broj potencijalnih klijenata, postojećih kupaca i onih koji donose odluke u industriji do kojih možete doći je zapanjujući.

Relativno skromna investicija mogla bi vam omogućiti da ciljate stotine kupaca u jednom potezu. Zamislite koliko bi koštala proizvodnja tradicionalnog oglasa. Zatim razmislite koliko dobro možete da se povežete sa bazom koja vam je namenjena za nekoliko stotina evra.

Univerzalna privlačnost je presudna. Jedan od najvećih razloga da koristite promotivne kalendare tokom vašeg sledećeg marketinškog događaja je da su oni univerzalno privlačni ljudima iz praktično bilo koje industrije ili linije poslovanja.

Svako koristi neku vrstu organizacionog alata, a kalendar je uobičajen prizor u kancelarijama i domovima širom zemlje. Prilagodite reklamni materijal i promotivni kalendar potrebama ili interesima klijenta i ne samo da ćete unaprediti svoje poslovanje, već ćete takođe pružiti vrednost osobi koja ga prima.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram