Akcija „Za ljubav prema prirodi“: Ujedinjeni u pošumljavanju Kopaonika

Foto: Promo

Hotel Viceroy Kopaonik Srbija je zajedno sa Nacionalnim parkom Kopaonik pokrenuo akciju pošumljavanja, u cilju očuvanja biodiverziteta na „Sunčanoj planini“

Hotel Viceroy Kopaonik Srbija je zajedno sa Nacionalnim parkom Kopaonik pokrenuo akciju pošumljavanja, u cilju očuvanja biodiverziteta na „Sunčanoj planini“.

Sa ciljem podizanja svesti o važnosti ekološke održivosti i odgovornosti prema zajednici, hotel Viceroy Kopaonik Srbija, organizovao je akciju pošumljavanja sunčane planine pod sloganom „Za ljubav prema prirodi“. Sadnja drveća je realizovana u saradnji sa Nacionalnim Parkom Kopaonik na osiromašenom planinskom području, koje će za nekoliko godina izrasti u šumovit predeo.

Foto: Promo

Zajedničkim snagama, u akciji sadnje autohtonih vrsta stabala (nekih od ključnih za očuvanja biodiverziteta Kopanika), učestvovali su zaposleni hotela, predstavnici Nacionalnog parka, poznati influenseri i volonteri. Projekat je pokrenut sa namerom da se doprinese obnovi šuma, smanjenju emisije ugljen-dioksida, čistijem vazduhu i podsticanju oporavka prirodnog okruženja. Jelena Ninković, marketing menadžerka hotela Viceroy Kopaonik, istakla je da je samo zajedničkim snagama moguće uticati na pokretanje pozitivnih promena i podizanje svesti o značaju očuvanja prirode.

„Sa ponosom mogu da kažem da je ova akcija od samog početka zamišljena kao konkretan korak da vratimo prirodi bar deo onoga što nam nesebično pruža. Imajući u vidu da se naš hotel nalazi na jednoj od najpopularnijih destinacija u Srbiji i regionu, naša dužnost je da usmerimo napore ka zaštiti biljnog i životinjskog sveta na planini. Zahvaljujući partnerima iz Nacionalnog parka Kopaonik, Viceroy timu, influenserima i Info Kopu, imaćemo priliku da u budućnosti uživamo u još većem broju šumskih pejzaža“, zaključila je Jelena Ninković.

Foto: Promo

Vuk Vukašinović, poznati fitnes trener i influenser koji je učestvovao u sadnji drveća, nije krio svoje oduševljenje istom.

„Proveo sam tri divna dana na Kopaoniku i imao posebnu privilegiju da zasadim svoje drvo na delu planine kojem ću se ubuduće rado vraćati. Veoma je važno da brinemo o našoj prirodi, i zato mi je zadovoljstvo što sam bio deo ove akcije hotela Viceroy Kopaonik Srbija. Drago mi je što sam imao priliku i da se bliže upoznam sa samim brendom, hotel je moderan, ima sve što svakom posetiocu treba, a ujedno sam se osećao kao kod kuće. Sobe su prostrane, SPA centar i gastronomska ponuda su na vrhunskom nivou, a susretao sam se i sa najljubaznijim osobljem na svakom koraku“, istakao je Vuk Vukašinović.

Foto: Promo

Pored toga što je sinonim za iskustvo i uslugu od pet zvezdica, težnja brenda ka obnovi prirode predstavlja još jednu potvrdu zašto Viceroy Kopaonik zauzima treće mesto na Trip Advisor platformi i deveto na prestižnoj listi Condé Nast Traveler’s 2023 Readers’ Choice Awards.

Zbog toga je jasno zašto se većina gostiju zaljubi u Viceroy i Kopaonik na prvi pogled. Nakon provedenog dana u istraživanju prirodnih lepota Kopaonika, goste očekuje opuštanje u sveobuhvatnom Spa centru, uz različite masaže i revitalizirajuće tretmane, a nezaboravni gastronomski zalogaji u dva vrhunska restorana su tu da doprinesu potpunom ugođaju. Sve one koje priroda posebno inspiriše, čekaju pažljivo odabrani naslovi u Biblioteci, dok je ljubiteljima aktivnijeg odmora na raspolaganju potpuno opremljena teretana sa pogledom na najlepši zalazak sunca.

Foto: Promo

Pre zvaničnog otvaranja zimske sezone od 7. do 10. decembra, hotel Viceroy Kopaonik je akcijom „Za ljubav prema prirodi“ napravio korak dalje ka razvoju šuma i zaštiti eko-raznolikosti na srebrnoj planini, u kojima će uživati svi posetioci, kao i buduće generacije.