Foto: Andre Babiak / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Andre Babiak / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Andre Babiak / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Andre Babiak / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Andre Babiak / Alamy / Alamy / Profimedia Foto: Andre Babiak / Alamy / Alamy / Profimedia Wellbeing 0 Posledice cirkanja piva su gore nego što smo mislili Selena Ribić 22. okt. 2021. 13:21 Postavi Zadovoljnu za omiljeni Google izvor Više Istraživanja sugerišu da je ispijanje piva povezano sa širokim spektrom zdravstvenih problema koji mogu imati trajne posledice. Važno je ipak naglasiti da su mnogi od ovih neželjenih efekata pronađeni samo u varijanti prekomernog unosa piva ili ispijanju više od dva piva dnevno. Umeren unos dolazi sa manje negativnih nuspojava. Međutim, prva studija otkrila je da čak i umeren unos piva može biti opasan kada je u pitanju jedan poseban organ, piše Eatthis. Pre nego što uzmete tu čašu, pročitajte dalje da biste otkrili zašto je to pivce gore za vas nego što ste mislili. Nijedna količina alkohola nije sigurna za mozak Iako se možda osećate pametnije ili imate više samopouzdanja kada ste popili jedno ili dva pića, stručnjaci kažu da vaš mozak od ovih piva nema nikakve koristi. U preprintu studije sprovedene 2021. koja je analizirala slike mozga preko 25.000 odraslih osoba sa različitim nivoima konzumacije alkohola, istraživači sa Univerziteta u Oksfordu su izjavili da nijedna količina alkohola nije sigurna za zdravlje mozga. I još gore - čak i umerena konzumacija, koja generalno znači do jedno piće dnevno za žene i do dva pića dnevno za muškarce, imala je potencijal da nanese veću štetu mozgu nego što su to prethodne studije priznale. Jako pivo može povećati rizik od dijabetesa Ako vam je nekoliko piva nakon dugog radnog dana redovna navika, možda ćete naštetiti pankreasu. View this post on Instagram A post shared by La Bella Vita (@la_bella_vita_iasi) Studija iz 2012. godine objavljena u časopisu Diabetes Medicine otkrila je da je među 5.128 muškaraca i žena između 35 i 56 godina velika konzumacija piva bila povezana sa većim rizikom od predijabetesa među ispitanicima muškog pola. Muškarci su već izloženi većem riziku od predijabetesa nego žene. S obzirom na to da između pet i 10 posto onih sa preddijabetesom razvija dijabetes tipa 2, nepovratno stanje koje narušava energetski metabolizam i povećava rizik od komplikacija poput srčanih bolesti i bolesti bubrega, muškarci bi mogli smatrati da je pametno smanjiti unos piva. Konzumacija alkohola povezana je sa više vrsta raka Bez obzira da li imate porodičnu istoriju raka ili jednostavno želite da smanjite rizik od te bolesti, smanjenje unosa piva moglo bi bio dobar početak. U 14. izdanju "Izveštaja o kancerogenima" napominje se da je alkohol poznat kancerogen, dok je izveštaj iz 2015. u časopisu The Permanente Journal otkrio da su oni koji piju pod većim rizikom od raka jetre i raka dojke. Skraćuje život Ako želite da živite dug i zdrav život, razmislite o manjoj količini piva. Studija iz 2018. objavljena u časopisu Alcoholism: Clinical & Ekperimental Research sugeriše da ispijanje jednog do dva alkoholna pića četiri ili više puta nedeljno skraćuje život. Ukoliko ne želite da se u potpunosti odreknete svog omiljenog napitka, najmanje štete ćete napraviti ako ograničite unos pića na manje od tri puta nedeljno. *** Bonus video: Pazite da ne preterate - Trovanje alkoholom 10 stvari na koje treba pripaziti kada pijete vodu Koje su najbolje vežbe u odnosu na tvoje godine Alkohol opasnosti pivo upozorenja Komentari Pridružite se diskusiji ili pročitajte šta naše čitateljke misle Ostavite prvi komentar Ostavite komentar Čitajte komentare (0)
Poznati 0 Betsi Džonson ima 83 godine, i dalje radi špagu i još uvek je najzabavnija žena američke mode
Astro 0 Dnevni horoskop za 17. avgust: Ovnovi, priuštite sebi dobru zabavu ili susret sa zanimljivom osobom
Pop kultura 0 Serija "The Shards" je modni vremeplov u osamdesete u kom su glavne zvezde najlepša plavuša i brineta u Holivudu
Astro 0 Ova 3 horoskopska znaka ulaze u jednu od najlepših nedelja leta: Venera i Jupiter im donose sreću od 17. do 23. avgusta
Poznati 0 Madona puni 68: Fotografije koje su nekada izazivale skandale danas su estetika koju svi kopiraju
Lepota 0 Azelaična kiselina je jedan od najpotcenjenijih sastojaka u nezi kože: Ovo su najbolji proizvodi dostupni u Srbiji
Moda 0 Kristen Stjuart već 20 godina odbija jedno modno pravilo - a iza toga se krije mnogo bolja priča nego što deluje
Lepota 0 OPI je otkrio super trik za mikro frenč uz pomoć sunđera za šminkanje koji možete da primenite kod kuće
Lepota 0 Zašto koža Dankinja tako dobro stari? Tajna je u ovih 7 navika koje prevazilaze svaku beauty rutinu
Lepota 0 Ovu improvizovanu "magičnu" kremu modeli su tražili pre svakog snimanja, a onda je postala globalna beauty ikona
Wellbeing 0 Stimulacija od 25 minuta koju koriste Gvinet Paltrou i Serena Vilijams da bi mozak održale mladim
Wellbeing 1 Kako želite da vam izgleda život za 5 godina? Vežba sa Univerziteta Stanford traje samo 20 minuta, a ono što otkrijete moglo bi da vas iznenadi
Poznati 0 Kako izgleda leto kada si supermodel? Otkrivamo luksuzne destinacije na kojima ove sezone letuju najtraženije manekenke
Living 0 Pomračenje Sunca vratilo nas je u leto 1999: Kako je izgledao eclipse moment pre društvenih mreža
Pop kultura 0 Zamislite da vanbračni seks možete da imate samo jednom godišnje! Ovaj film je baš o tome