Nešto vas momentalno privuče ka kozmetici Aesop, čak i ako je nikada niste isprobali

Foto: Unsplash.com

Privrženost brendu Aesop se zapravo svodi na to kako njihovi proizvodi čine da se osećate.

Nije uobičajeno da ljudi troše više od 5.000 dinara na sapun za ruke, ali Aesop je nekako uspeo da ubedi kupce da to čine.

Brend Aesop je prvi put lansirao sapun za ruke 2006. godine, model Resurrection Aromatique, a zatim Reverence Aromatique 2012. Od tada je postepeno stekao kultni status kroz svoje bezvremenske proizvode, pažljivo odabranu distribuciju u ugostiteljstvu, postavku u prodavnicama kao trenutak luksuznog dodira sa kupcima, kao i kroz prepoznatljivo pakovanje.

Foto: Unsplash.com/
cody-chan

Aesop sapunom ruke peru gosti u najboljim svetskim hotelima, ali i u kupatilima bogatih naslednica, modno osvešćenih influenserki i zvezda. Danas je posedovanje jedne od tih kultnih bočica na lavabou jednako uobičajen statusni simbol kao i vožnja skupog automobila. Kao proizvod broj 1 za privlačenje novih kupaca brenda, sapun za ruke prirodno vodi ljude ka istraživanju šire kategorije proizvoda za negu ruku i tela, uključujući losione za ruke. Na globalnom nivou, jedan Aesop balzam za ruke proda se svakih 26 sekundi.

Nije slučajno što ćete na najboljim modnim i beauty Instagram feedovima, gde se jako vodi računa o svakom detalju, često naleteti na neki Aesop prozvod, najčešće na minimalistički dizajn tube kreme za ruke. Nešto vas momentalno privuče kao ovom proizvodu, čak i ako ga nikada niste isprobali, čak ni videli uživo.

Pitajte bilo koga ko koristi Aesop – to je jednostavno brend koji volite da volite. Privrženost se zapravo svodi na to kako proizvodi čine da se osećate. Ne samo na ono što je unutra, već i na onaj instinktivni osećaj koji imate kada vidite Aesop proizvod kako stoji na pultu.

Taj osećaj, objašnjava Suzan Santos, direktorka korisničkog iskustva u Aesopu i pokretačka snaga iza njihove globalne misterioznosti, pokreće osnovnu filozofiju brenda: isporučiti proizvode najvišeg kvaliteta, obraćati se kupcima iskreno i inteligentno i nikada se ne okoristiti njihovim ranjivostima ili nesigurnostima. A u dobu preplavljenom brendovima čija enigmatična imena proizvoda i teško izgovorljivi sastojci mogu delovati pomalo zastrašujuće, Aesop zaista zauzima spolja prijatan, prijateljski pristup.

Foto: Unsplash.com/
harper-sunday

Kako je nastao Aesop

Aesop je osnovan kao linija proizvoda za kosu i telo 1987. godine od strane berbera Denisa Pafitisa u Melburnu, kao rezultat eksperimentisanja u zadnjoj prostoriji sa eteričnim uljima i misijom da se stvari promene. U to vreme veoma malo kompanija je koristilo botaničke sastojke, međutim Denis, kao frizer, razumeo je ulogu koju eterična ulja mogu imati i izvanredne benefite koje mogu pružiti koži i kosi. Tako je Aesop rođen, a četiri godine kasnije, 1991, brend se proširio na proizvode za negu kože.

Od tada, Aesop se proširio i na kategorije mirisa, pa čak i proizvoda za kućne ljubimce, učvrstivši se kao autoritet u industriji i usput prikupivši ne samo obožavaoce već i mnoge druge brendove koji su preuzeli inspiraciju iz Aesopovog prepoznatljivog izgleda.

Kakvi sastojci su u proizvodima

Što se tiče onoga što se nalazi unutra, svi Aesop proizvodi su veganski, pažljivo formulisani sa eteričnim uljima i prirodnim ekstraktima koji donose brojne koristi za kožu. „Usmeravamo svoje napore na sadržaj u teglici i rigorozna naučna istraživanja, umesto na preterano pakovanje, preporuke slavnih ili prazna obećanja“, kažu u Aesop-u.

Naši omiljeni Aesop proizvodi

Resurrection Aromatique Hand Wash

Garantovano će preobratiti svakoga ko misli da je „sapun za ruke samo sapun za ruke“. Ovaj izvanredni proizvod ostavlja ruke čistim, mekanim i nikad isušenim. Sadrži sitna zrnca za eksfolijaciju koja zaglađuju i osvežavaju kožu, ali njegova prava magija leži u mirisu. Prikladno nazvan „Resurrection“, predstavlja mešavinu citrusnih, drvenastih i aromatičnih biljnih nota koja vas inspiriše da ustanete i zaigrate – ili bar da pomislite na nešto vedro.

Resurrection Aromatique Hand Balm

Foto:shop.aesop.com

Sa istim mirisom koji podiže kao i sapun za ruke, ovaj balzam za ruke jednako dobro funkcioniše i kao krema za telo. Gust je, raskošan i na koži se oseća kao rajski buter, ali nije ni najmanje mastan. Miris se zadržava taman dovoljno dugo da vam popravi raspoloženje.

Sublime Replenishing Night Masque

Zamislite ovu masku kao spa dan za vašu kožu. Njena glavna svrha je da popravi narušenu barijeru kože – bilo zbog preterivanja sa aktivnim sastojcima ili jednostavno zbog svakodnevnih opterećenja kao što su loša ishrana, oštra klima, putovanje avionom ili kofein koji isušuje kožu. Prepuna skvalana, niacinamida, natrijum-karagenana i tamjana, ova gel-krem maska pomaže u obnavljanju nivoa vlage u koži i održava je hidriranom. Ostavite je 30 minuta da „napoji“ kožu ili je ostavite preko noći za potpuno svežu i hidriranu kožu. Ona je luksuz, bez dileme.

Blue Chamomile Facial Hydrating Masque

Foto:aesop.com

Još jedna Aesop maska koja pokriva sve potrebe – poznata po tome da odgovara svim tipovima kože. Napravljena od sastojaka poput niacinamida, bisabolola i ekstrakta kamilice, izvanredna je za smirivanje i hlađenje kože kada je crvena ili iritirana. Savršena je nakon sunčanja, ujutru nakon napornog dana ili uvek kada vašoj koži treba ozbiljan podsticaj.

Aromatique sveće

Tri mirisa nose imena astronoma Aganike, Kalipa i Ptolemeja. Aganike, nazvana po prvoj ženi astronomu u Staroj Grčkoj, miriše na kardamom, karanfilić i mimozu. Kalip miris sadrži note šisoa, tamjana i gvajakovog drveta, dok Ptolemej ima zemljani miris. Sve tri čine da prostorija miriše neodoljivo. Kreirao ih je dugogodišnji Aesopov parfimer Barnabe Filion, koji je iskoristio moć visokokvalitetnih biljnih sastojaka da stvori nekonvencionalne i intrigantne mirise koji nude upečatljivu alternativu onome što je dostupno u mejnstrimu.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Instagram