
Selena Gomez je lansirala prvi Rare Beauty parfem koji je već postao hit.
Rare Beauty ponovo pomera granice proizvodima koji menjaju pravila igre na tržištu koje deluje zasićeno inovacijama. Sada sa Rare Eau de Parfum brend Selene Gomez je prvi put zakoračio u svet luksuznih parfema i za njega već kažu da najbolji celebrity miris ikada.

Recimo, Kiks Rid, beauty urednica u britanskom izdanju magazina Cosmopolitan, u svojoj recenziji kaže da ga je testirala dva meseca i navodi da se nikad nije tako oduševila nekim parfemom poznate ličnosti.
„Nedeljama sam pre zvaničnog lansiranja nosila ovu bočicu tajanstvene tečnosti sa sobom, izmišljujući odgovore svaki put kada bi mi neko rekao – divno mirišeš, šta to nosiš? I sada kada je parfem predstavljen, konačno možemo da otkrijemo sve detalje“, kaže ona i navodi Rare Eau de Parfum note.
Gornje note: karamela, pistaći, roze biber
Srednje note: vanila, đumbir, kakao zrna
Bazne note: sandalovina, tonka, mošus
Kako miriše Rare Eau de Parfum
Kiks kaže da je parfem zreo, ali i devojački i ženstven, bez potrebe da bude cvetni.
„Miriše mi kao da zagnjurite lice u mekanu udobnu trenerku koja još uvek nosi tragove vašeg omiljenog parfema od prethodnog nošenja. Na prvo prskanje, i kada ga pomirišete iz bočice, parfem deluje prilično sladak, dominantno se osećaju karamela, pistaći i vanila koji se stapaju u jednu celinu. Na trenutak sam pomislila da miriše kao razigrana, mladalačka kupka sa mehurićima – i odmah sam pomislila da mi se neće dopasti.“

Kako dalje navodi, da ga je ocenila samo na osnovu početnih nota, recenzija bi izgledala potpuno drugačije.
„Ali kako se parfem razvija, sandalovina dolazi do izražaja i pretvara se u miris na koji možete da se potpuno navučete. Na mojoj koži se odlično ponaša – kako vreme prolazi, sve mi se više sviđa, do te mere da mi bude žao da ga ponovo nanesem iz straha da ne pokvarim tu suptilnu fazu kroz koju je prošao.“
Dodaje i da je to intiman, lični parfem, koji drugi osete kad vam priđu blizu, da vas zagrle, a ne čim uđete u prostoriju.

Na kraju, tu je i jedan podatak o bočici parfema.
„U kozmetičkoj industriji često se inkluzivnost sprovodi površno, a naročito kada je reč o pristupačnosti u procesu stvaranja proizvoda. Ali za ovaj parfem tim Rare Beauty je sarađivao sa sertifikovanim terapeutom za šake i timom inženjera za ambalažu kako bi stvorili ergonomsku bočicu parfema koja omogućava lako korišćenje i osobama sa problemima u pokretljivosti prstiju i šaka.“
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: