
Poslednjih nekoliko godina žene su svoje modne preferencije okrenule udobnosti, ali istovremeno nisu žrtvovale svoj stil.
Ako pogledate kolekcije, primetićete da se primat sve češće daje kvalitetnim materijalima, minimalističkim krojevima koji kao da na najprijatniji način obavijaju telo žene. Čini se da je srpski brend Bleyzer imao baš to u vidu kada je 2012. počeo da pravi svoje prve komade u maloj radionici u stanu.
„Od samog početka najvažniji segment za nas bila je sopstvena proizvodnja i rad sa našim krojačicama, jer sa velikim poštovanjem i ljubavlju gradimo svaki komad. Kvalitet materijala je temelj našeg brenda, stalno istražujemo i razvijamo nove tkanine“, kaže Daniela Draganov iz Bleyzer-a.

U njihovoj novoj, jesen-zima kolekciji, u prvom planu su kaputi, mantili i sakoi, a zatim i pantalone širokih linija i sako-bluze, osmišljene da kombinuju sofisticiranost i nosivost.
Kolekcija je izrađena od prirodnih materijala, pre svega od vune i mešavine vune i svile, koje daju luksuz, trajnost i osećaj udobnosti.

Inspiracija je žena koja je svesna svoje snage i identiteta, ona koja se ne plaši da se izdvoji i da ostane verna sebi.

„Posebno me inspirišu žene 40+, one koje me okružuju i koje prepoznaju moć u sebi i ne plaše se da budu svoje“, kaže Daniela Draganov.

Pitali smo je i u koja tri komada treba uložiti ove jeseni.
„Kaput od vune, trench i bezvremenski sako – to su tri komada u koja vredi uložiti jer traju i nose se godinama.“


A šta bi trebalo da budu smernice dok biramo šta ćemo kupiti, možda najbolje objašnjava cilj brenda Bleyzer.

„Verujem da su žene danas sve više okrenute udobnosti, ali ne žele da se odreknu estetike. Naš cilj je da ponudimo balans – odeću u kojoj se osećate slobodno, a izgledate elegantno i moćno. Upravo zato nas prati i rečenica: Belgrade Balance Brand.“

***
Pratite nas i na društvenim mrežama: