Razbijanje mitova o proizvodima skupih brendova je uvek "in".
Leïla Poleszczuk je belgijska beauty/skincare influenserka i kreatorka sadržaja koja na društvenim mrežama nastupa pod imenom A Girl With Mind. Pravi video-sadržaje o nezi kože, recenzijama proizvoda i rutinama, i ima veliku publiku na Instagramu, TikToku i YouTube-u.
Na Instagramu je prepoznatljiva po razbijanju mitova o velikim kozmetičkim kućama koje su napravile bum u beauty zajednici. Jedan od tih brendova je i Charlotte Tilbury. U objavi Debunking Charlotte Tilbury: Darling, is it really magic, Leïla bez filtera piše recenziju najtraženijih proizvoda.
„Još jedna tražena epizoda naše serije razotkrivanja, ovog puta sa Charlotte Tilbury. Pa, drage moje, da li je to stvarno magija ili samo make-up pozorište“, piše ona.
Magic Cream

Šta brend kaže:
Bogata, anti-ejdž hidratantna krema koja koristi hijaluronsku kiselinu da „popuni“ kožu, umanji bore i pripremi je za besprekornu šminku.
Šta je stvarno unutra:
Baza puna emolijenasa (masnijih/omekšavajućih sastojaka)
Humektansi poput glicerina ili butilen glikola, ali dolaze posle gušćih emolijenasa, pa je hidratacija više površinska
Nekoliko trendi peptida, antioksidanasa i umirujućih biljnih sastojaka poput ovsa ili aloje
Malo mirisa/parfema koji može iritirati osetljivu kožu
Čisto da znaš:
Ovo je u suštini emolijensima bogata baza koja čini da koža odmah izgleda punije ispod šminke, zato se šminkeri kunu u nju. Ali većina aktivnih sastojaka je predaleko na dnu liste da bi bili u efektivnim koncentracijama. Definitivno više liči na prajmer za šminku u maski nego na pravi anti-ejdž tretman.
Moje mišljenje:
Ok da, tekstura je raskošna, puterasta i glamurozna, ali iskreno? Jedina stvar koja ovde deluje stvarno magično je cena. 100 dolara za teglicu koja je mahom emolijens i miris je lud u odnosu na to šta zapravo pruža.
Omiljene alternative:
Lancôme Rénergie Cream
IT Cosmetics Confidence in a Cream
Skinfix Barrier+ Triple Lipid-Peptide Cream
Elemis Pro-Collagen Marine Cream
Magic Serum

Šta brend kaže:
„Pojačana tajna za najbolju budućnost tvoje kože“ uz 5% niacinamida, 2% Replexium peptida, vitamin C, poliglutaminsku kiselinu + magične kristale.
Šta je stvarno unutra:
Niacinamid u solidnih 5% – dokazano dobar multitasker
Vitamin C i peptidi: potencijalno efikasni, ali procenat je nejasan
Poliglutaminska kiselina hidrirа, ali je u niskoj koncentraciji
Mlečna kiselina + antioksidansi
Prah kvarca, rubina i zlata + miris/parfem
Čisto da znaš:
Niacinamid je super, ali taj sjaj/šljokice uglavnom dolaze od mike i kristala.
Moje mišljenje:
Ranije mi se baš dopadao, ali sad mi deluje veoma lepljivo, a cena definitivno nije opravdana – posebno kad je jedini aktivni sastojak u visokom procentu niacinamid, koji nije skup. U suštini je to „šljokičasta voda“ u fensi bočici. Sjaj odmah, ali dugoročne koristi? Meh…
Omiljene alternative:
Kiehl’s Ultra Pure Niacinamide serum
L’Oréal Paris Revitalift Laser serum
Paula’s Choice Collagen Booster serum
Skinceuticals C E Ferulic serum
Beauty of Joseon Glow serum
Magic Lip Oil

Šta brend kaže:
Ultra-luksuzno ulje za usne obogaćeno kristalima, za sjajnu hidrataciju i dugotrajan sjaj.
Šta je stvarno unutra:
Sjajna baza: silikoni (za glatko nanošenje) i biljna ulja (verovatno ricinus/jojoba) da bi se lepo razmazivalo po usnama
Šimer/sjaj: mika, biserni pigmenti – čisto vizuelni efekat, nije prava hranljiva formulacija
Minimalno sastojaka za obnovu: nema hijaluronske kiseline, nema hranljivih ceramida ni vitamina – ovo je više ruž/sjaj, ne terapija za usne
Čisto da znaš:
Ovaj proizvod se ponaša kao lak za usne koji glumi negu. U beauty svetu se od ulja za usne očekuje da hrane i obnavljaju, ali ovo se najviše oslanja na sjaj i šljokice.
Moje mišljenje:
Previše je izhajpovano i preskupo. To je fensi efekat, ne prava nega usana. Meni je baš lepljivo, treba stalno da se nanosi ponovo i ne radi bolje od balzama iz drogerije. Kad već plaćaš cenu visoke klase, nadaš se pravoj obnovi, a ne samo sjaju.
Omiljene alternative:
Peach & Lily Lip Oil
Fenty Skin Cherry Treat Lip Oil
Unleashia Gloss Balm
Nooni Lip Oil
Glow Toner

Šta brend kaže:
Glow Toner je tvoje svakodnevno rešenje za blistav sjaj – tonik bez kiselina koji zaglađuje, obnavlja površinu kože i popunjava.
Šta je stvarno unutra:
Niacinamid za posvetljivanje, podršku kožnoj barijeri i sužavanje/uprošćavanje izgleda pora
Glicerin, natrijum hijaluronat, propanediol: lagana, površinska hidratacija
Biljni „pojačivači“: ekstrakt opuncije (prickly pear), mešavina peptida, ekstrakt crvene deteline u niskoj dozi
Ostali aktivni sastojci: silicijum (kontrola teksture), tokoferol/vitamin E (antioksidans)
Miris/parfem i uobičajeni alergeni
Čisto da znaš:
Ovo je tonik koji stavlja hidrataciju na prvo mesto i sadrži niacinamid – odličan za posvetljivanje i podršku barijeri. Ali uprkos hajpu o sužavanju pora, nema kiselina ni jakih eksfolijanata koji bi zaista mogli da minimizuju pore.
Moje mišljenje:
Nikad nisam videla ovako skup mlečni tonik bez pravih jakih aktivnih sastojaka za dubinsku i dugotrajnu hidrataciju, negu pora i sjaj. Niacinamid je super, ali za 55$? Zašto ne ubace neke AHA, PHA ili čak postbiotike? Ovo je samo fensi vodica s mirisom, upakovana kao inovacija.
Omiljene alternative:
Laneige Cream Skin Refiner
Anua BHA toner
Byoma Hydrating Milky toner
Haruharu Wonder Black Rice essence
Moje konačno mišljenje

Šta ne mogu da osporim:
Charlotte-ina šminka je ikonična: njeni ruževi, hajlajteri i blistave baze su stvarno promenili igru.
Pakovanja su prelepa, ujednačena i izgledaju fantastično na svakoj polici.
Razumem privlačnost ako želiš rutinu koja deluje luksuzno i glamurozno u svakom koraku.
ALI evo gde ostajem iskrena:
Kad je reč o nezi kože, magija nestaje. Ove formule se oslanjaju na mirise, filer sastojke i marketinške aktive koji ne opravdavaju hajp.
Cena je luda u odnosu na to šta stvarno dobiješ: sjaj na površini, ali malo toga što se dešava dublje u koži.
Budimo realni: deluje kao nega napravljena da prati njenu šminku, a ne da sama po sebi daje ozbiljne rezultate.
Uvek ću voleti njenu šminku, ali njenu negu kože? Ne, draga, to nije to. Lepo pakovanje i marketinški šljokičasti efekat nisu isto što i inovacija. Zaslužujemo formule koje zaista rade, a ne samo skincare pozorište sa cenom kao za crveni tepih.“
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:









