
"Large Kisslock Frame Bag" je pun naziv torbe modnog brenda Coach koja je osvojila društvene mreže.
Ova predimenzionirana clutch torba napravljena od izuzetno meke kože rasprodata je u samo nekoliko minuta nakon što je lansirana online u februaru.
Upečatljive, pa i dramatične siluete te torbe oduševile su zaljubljenike u modu, pa je ovih dana nastupilo oduševljenje jer se ponovo našla u prodaji. Zalihe su obnovljene, ali vrlo brzo ponovio se scenario – torba je opet rasprodata u rekordnom roku.

„Molim vas, nemojte mi zameriti ako se opet brzo rasproda“, poručio je na Instagramu uoči obnove zaliha kreativni direktor Coacha Stuart Vevers i dobro predvideo što će se dogoditi.
Nada za sve one koji su hteli torbu, ali je nisu uspeli uloviti ipak postoji. Na stranicama brenda mogu ostaviti svoju e-adresu na koju će dobiti obaveštenje kada se torba opet vrati na stanje.

Nova verzija modela iz 1969.
Inače, viralna „Kisslock“ torba je modernizovana i predimenzionirana verzija arhiveske Coach torbe koja je prvi put predstavljana 1969. godine.
Nastala je pod vođstvom prve glavne dizajnerke modne kuće, Bonnie Cashin, koja se u Coachu zadržala 12 godina tokom kojih je definisala brend u segmentu modnih dodataka, posebno kroz velike, neformalne torbe koje su se nazivale „Cashin Carrys“.

Tri boje viralne torbe
Današnja reinterperetacija te torbe, koja je osvojila društvene mreže, posebno TikTok gde je postala viralna, dolazi u tri boje – crnoj, roze i braon, piše Zadovoljna.hr.

Prostrana torba ima takozvano kisslock zatvaranje inspirisano vintage torbicama za kovanice. Reč je o dve metalne kuglice koje se „poljube“ kad se zatvore. Otuda naziv kiss-lock (engl. kiss = poljubac, lock = zatvarač).
Torba ima i unutrašnji džep s patentnim zatvaračem za lakše organizovanje stvari i odvojivi kaiš za rame. Cena je 695 funti, odnosno 806,27 evra.