Da li je Pini Parma novi Brunello Cucinelli? Italijanski brend otvorio prvu radnju u Beogradu

Foto: Promo

Ako vam kažemo da je u Beograd stigao italijanski brend koji kombinuje šivenje po meri sa ready-to-wear modom – i to po cenama koje su prilično niske za taj nivo kvaliteta – znajte da je u pitanju Pini Parma.

I ne, ovo nije još jedan modni eksperiment, niti još jedan brend u multibrend radnji. PINI PARMA je zvanično stigao. Otvorena je prva samostalna radnja brenda u Beogradu, čime je naš grad sada stao rame uz rame sa Milanom, Parizom i Briselom na zvaničnoj mapi brenda. Dolazak PINI PARMA brenda predstavlja ozbiljan pomak za domaću mušku modu.

Foto: Promo

Odeća po meri, ali bez čekanja

Brend je osnovan 2017. godine u Parizu, sa idejom da tradicionalni italijanski kroj približi savremenom muškarcu. Modeli su pažljivo krojeni, sa ručnom doradom, i pružaju osećaj garderobe pravljene po meri – ali su odmah spremni za nošenje.

Foto: Promo

Ključ je u tome što PINI PARMA kombinuje estetiku odeće šivene po meri sa praktičnošću gotovih (ready-to-wear) modela. Ramena su napolitanska, pantalone visokog struka, siluete svedene – ali bez kompromisa kada je u pitanju kvalitet.

Foto: Promo

Najveći standardi u proizvodnji

Komadi se izrađuju isključivo u Italiji, u manjim proizvodnim radionicama, pretežno u regijama Emilija-Romanja, Toskana i Lombardija. Koriste se tkanine prestižnih italijanskih dobavljača kao što su Loro Piana, Vitale Barberis Canonico i Tallia Di Delfino. Zahvaljujući tome, PINI PARMA se po kvalitetu proizvodnje stoji rame uz rame sa luksuznim brendovima. Uprkos tome, cene su znatno pristupačnije u poređenju s brendovima sličnog profila, piše City Magazine.

PINI PARMA koristi iste visokokvalitetne materijale kao i mnogo veći i skuplji brendovi, ali ostaje pristupačniji zahvaljujući direktnom modelu prodaje i suptilnom marketinškom pristupu.

Foto: Promo

Ljudi iza brenda

Iza svega stoji Thomas Pini, osnivač koji je svoje iskustvo brusio u Parizu, upravljajući jednom od najuspešnijih prodavnica Boggi Milano. Njegova filozofija je jasna:

„Veliku važnost pridajem ličnoj odgovornosti i snažnoj radnoj etici jer smatram da su ljudi ključni faktor u pokretanju inovacija i postizanju uspeha.“

Foto: Promo

Kreativni pravac vodi Pietro Rizzi, čovek sa više od 40 godina iskustva u krojenju i dizajnu, koji je radio za giganate poput Zegne, Cornelianija i Boggija. U PINI PARMA dolazi sa misijom da klasičnu mušku eleganciju osveži savremenim senzibilitetom:

„Privukla me je snaga i potencijal PINI PARMA brenda, ali i vrednosti koje delimo – posvećenost kvalitetu, tradiciji i savremenom izrazu.“ – Pietro Rizzi

Nova modna adresa u Beogradu

Otvaranje beogradske radnje deo je šire strategije širenja brenda, koji danas posluje putem zvaničnih prodavnica u ključnim evropskim gradovima, kao i kroz jak online kanal. Beograd je sa prodavnicom u Galeriji sada direktno integrisan u PINI PARMA sistem – i kao fizička tačka prodaje, i kao deo zvanične logistike sajta.

Ovo nije samo nova radnja – ovo je nova referentna tačka za sve koji cene italijansku eleganciju, perfekciju u detaljima i bezvremenski stil. Beograd je sada mesto gde možete nositi Italiju – u njenom najfinijem izdanju.

Foto: Promo

PINI PARMA dolazi u Beograd sa ozbiljnom modnom porukom:

Elegancija nije rezervisana za odela pravljena mesecima unapred, niti za cenu sa pet nula. U ovom slučaju, tradicija se nosi odmah – i to sa stilom koji traje.

Kolekciju pogledajte na piniparma.com.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram