
Kao što su luksuzni privesci za tašnice i telefone u jednom trenutku bili in, sada su to savršeno upakovani mini-parfemi.
Parfemi za tašnicu novi su bjuti i modni trend koji vašem aksesoaru daju dašak glamura i unutra i spolja.

Aleksandra Tykhonravova
Tržište luksuznih parfema je potpuno procvetalo na nov način i samo jedan od primera je parfem Baccarat Rouge 540 čuvene kuće Francis Kurkdjian.
Postao je kultni statusni simbol koji IT devojke u redovima čekaju da kupe, zajedno sa narukvicom Van Cleef Alhambra i prstenom Cartier Love.
Sve je već tu – detalji, lični pečat, sofisticiranost, pa je logično da je sledeći korak za parfeme pakovanje kreirano tako da ga poneseš sa sobom iz kuće i koristiš više puta tokom dana. I baš takvi su parfemi dizajnirani da se stave u tašnicu.
Brend koji se tu posebno izdvaja je Chanel. Oni su osetili da žene žude za kozmetičkim proizvodima koji su faktički aksesoar, poput priveska. U svojoj prazničnoj kolekciji krajem prošle godine predstavili su ograničeno izdanje putne verzije kultnog mirisa Chanel No.5 sa zlatnim i srebrnim priveskom za ključeve.

Ovo novo izdanje parfema je gotovo odmah svuda rasprodato, piše Glamour.co.uk.
Sada se i parfem Coco Mademoiselle pojavio u tom novom ruhu, samo sa zlatnim detaljima i biserima.

Isto tako, Dior je prepoznao da su parfemi za torbicu ženama i korisni i interesantni.

Zato su kreirali nova pakovanja za tri najpopularnija parfema iz linije Miss Dior – Miss Dior Blooming Boukuet, Miss Dior Eau de Parfum i Miss Dior Parfum.
I Tom Ford je neke od svojih najboljih parfema spakovao u bočice od 10 ml veličine dlana.

Na listi su, između ostalog, Rose Prick, Neroli Portofino, Bitter Peach, Lost Cherry, Tobacco Vanille i Soleil Blanc.

*

Prestižni brend Ex Nihilo razvio je mini-verzije za pet ultrakoncentrisanih parfemskih ulja u bočicama od 15 ml, a među njima je Musc, parfem inspirisan kašmirom sa notama ruže, frezije i pačulija.

I Diptique je svoj popularni miris L’Eau Papier spakovao u mist za kosu od 30 ml.

A Louis Vuitton ima ograničenu seriju svojih najprodavanijih mirisa dostupnih u sprejevima za putovanja.

Luksuzna zlatno-crna bočica i četiri dopune su elegantno spakovane taman da stanu u tašnicu.

Što se tiče mirisa Baccarat Rouge s početka, kreirana je mini-verzija od 35 ml sa prefinjenom kutijcom od crvene kože – savršen miks lepote i mode.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: