Parfem za kojim su Srpkinje lude: „Nikad me nisu toliko muvali kao kad sam njega nosila“

Good Girl Carolina Herrera Foto:Carolina Herrera via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Brend Carolina Herrera je pre devet godina predstavila parfem Good Girl koji je do dan danas ostao omiljeni miris žena širom sveta.

Biranje omiljenog parfema je možda jedna od radnji koju godišnje najčešće iznova započinjemo. Prema godišnjem dobu, raspoloženju, starosti i željama, često onaj koji smo nosile pre par meseci brzo izgubi efekat i krećemo u potragu za novim i uzbudljivijim mirisom.

Ako ste i vi možda trenutno na istoj prekretnici pred hladniji period godine, najpopularniji ženski miris na svetu može rešiti sve nedoumice. Prema istraživanju sajta LookFantastic, čuveni parfem u obliku štikle, odnosno Good Girl miris brenda Carolina Herrera, još od prvog dana kada se pojavio na sceni, davne 2016. godine, ostao je do danas najtraženiji proizvod širom planete.

Good Girl, Carolina Herrera parfem
Eugene Gologursky / Getty images / Profimedia

U čak 42 zemlje se našao na prvom mestu omiljenih parfema, uključujući Paragvaj, Brazil, Italiju, Poljsku, Španiju, Švajcarsku i Vijetnam, a ništa manje nije popularan i u Srbiji.

Opisuju ga kao „orijentalni, zavodljiv i provokativan“, što i jeste bio cilj Luiz Tarner i Kentina Biša koji su kreirali Good Girl notu. A sa njima se složila i kreativna direktorka brenda, Karolina Herera.

„Odabrali smo veoma različite sastojke, jer smo želeli nešto što predstavlja svako lice žene – svetlo, tamno, muško, žensko, slatko, nestašno. Ako smo mi kao žene tako kompleksne, zar ne zaslužujemo miris koji je jednako bogat? To je Good Girl“, izjavila je ona.

Good Girl, Carolina Herrera, parfem
Carolina Herrera via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Oni su pre devet godina predstavili Good Girl uz poruku „It’s good to be bad“, a kao zaštitno lice ovog slogana su odabrali upravo ženu koja je primer smele devojke opasnog izgleda – Karli Klos. Supermodel je i do danas ostala ambasadorka ovog mirisa, a objasnila je i zašto:

„Zaista se identifikujem sa stilom života dobre devojke, jer sam definitivno više dobra devojka, ali nisam dosadna! Volim da se zabavljam. Poruka koja stoji iza parfema govori o tome da možete biti veoma šik, samouverena, moćna žena, no istovremeno ženstvena, nežna i senzualna“.

Nežna i senzualna su i opisi koje koriste za sam izgled bočice, koji dolazi u obliku visoke štikle. Ipak, ovo nije bio sasvim slučajan izbor, već samo dodatak imidžu ovog parfema.

Good Girl, Carolina Herrera, parfem
Eugene Gologursky / Getty images / Profimedia

„Cipele sa visokom potpeticom simbol su ženske moći i seksualnosti od svog nastanka 50-ih godina prošlog veka. Istorijski gledano, stiletto je povezan sa visokom modom, luksuzom i glamurom. Takođe, upotrebljavan je kao simbol pobune protiv konzervativnih društvenih normi, jer se u početku smatralo skandaloznim da žene nose cipele sa provokativnim potpeticama. Danas, cipele sa visokom petom ostaju popularan izbor obuće za žene koje žele da se osećaju samouvereno, seksi i sa stilom. Često se posmatraju kao simbol ženskog osnaživanja, budući da žene nastavljaju da osporavaju rodne norme i traže svoje mesto u tradicionalno muškim prostorima“, opisao je marketinški tim brenda Carolina Herrera.

Sem Karli, dobre devojke koja je (bar u reklami) postala loša, Good Girl nose i neke od najpopularnijih svetskih zvezda, poput Rijane, Điđi Hadid, Blejk Lajvli i Olivije Man.

Ovaj miris je na skoro svim domaćim bjuti sajtovima prikupio skoro svih 5 zvezdica, i komentare poput sledećih:

„Parfem je savršen“

„Savršen, zavodljiv, seksi“

„Jedini parfem za koji se svi okreću. Čim ga stavim svi pitaju šta nosim. Ipak, mislim da nije za svakog“

Ipak, Good Girl dolazi u više različitih mirisa – te sigurno postoji nešto što odgovara svakom. Mi smo istražili šta kažu stručnjaci o svakom parfemu, a na vama je da odlučite koji vam najbolje odgovara.

A sem toga, pronašli smo i koliko iznosi cena za bočice od 50 ml.

Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum, 13.690 dinara

parfem Good Girl, Carolina Herrera
Carolina Herrera Good Girl Woman Foto:Promo/Jasmin

Savršen za žene koje zrače samopouzdanjem i neustrašivošću. Kombinuje ženstvene note jasmina, badema, tonke, kakaoa i kafe.

Carolina Herrera Good Girl Blush Eau de Parfum, 15.090 dinara

parfem Good Girl, Carolina Herrera
Carolina Herrera Good Girl Blush Woman Foto:Promo/Jasmin

Odgovara ženama koje vole romantičnu i svežu ženstvenost, sa notama bergamota, mandarine, vanile, božura, ilang-ilanga i ružine vodice u bočici boje pudera.

Carolina Herrera Very Good Girl Eau de Parfum, 15.090 dinara

parfem Good Girl, Carolina Herrera
Carolina Herrera Very Good Girl Foto:Promo/Jasmin

Za žene koje osvajaju svojom harizmom i magnetizmom, sa zavodljivom mešavinom ruže, crvene ribizle, ličija i vanile.

Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum Suprême, 11.997 dinara

parfem Good Girl, Carolina Herrera
Carolina Herrera Good Girl Supreme Foto:Promo/Noar

Odgovara ženama koje prkose pravilima i vole da se izdvajaju, sa opojnim notama bobica, egipatskog jasmina, cveta narandže, tonke i vetivera, što stvara senzualnu i nekonvencionalnu auru.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram