
Michael Rider se vratio kući – i to s novom vizijom koja spaja eleganciju prošlosti i svežinu sadašnjosti. Njegov prvi nastup kao kreativnog direktora modne kuće CELINE u Parizu donosi savršen balans između preppy stila, pariške suptilnosti i luksuznih detalja koji oduzimaju dah. Ovo nije samo povratak, već početak nove modne priče koju ćemo svi želeti da pratimo.
U srcu Pariza, u zgradi na adresi 16 rue Vivienne, Michael Rider je započeo novo poglavlje modne kuće CELINE – i to sa stilom koji spaja prošlost, sadašnjost i ono što tek dolazi. Nakon sedam godina odsustva, povratak dizajnera koji je godinama radio uz legendarnu Phoebe Philo deluje kao povratak kući – emotivan, suptilan i pun modnih poruka koje se ne izgovaraju glasno, već nose sa lakoćom.
Revija kojom je predstavio kolekciju za proleće 2026. održana je u sedištu kuće, prvi put otvorenom za javnost nakon decenije, i sam prostor je već govorio mnogo. Kaldrma, bicikli sa CELINE torbama od slame i pitona, svilene marame kao pozivnice – sve je bilo s merom, elegantno i pomalo nostalgično. Rajder je, kako sam kaže, želeo da prikaže odeću koja živi i koja postaje deo života onoga ko je nosi. I to se osećalo u svakom detalju.
Na pisti se smenjivala moderna interpretacija preppy stila i francuske klasike. Neutralne boje trench mantila, blejzera i košulja postepeno su ustupale mesto živim nijansama plave, crvene i zelene na torbama, pantalonama i svilenim maramama koje su bile svuda – provlačile su se ispod kragni, nosile preko haljina, visile s torbi i revera, kao stilski podsetnik na ono što CELINE čini istinski pariskim.
Riderr ne beži od luksuza, ali mu pristupa opušteno. Prstenje se nosi slojevito, zlatni privesci vise sa kožnih rukava, jakna se zakopčava pšeničnim klasjem savijenim u zlatne vence. U trenutku kada svet nakita doživljava svoj boom, Riderov CELINE nudi upravo ono što želimo – bogatstvo detalja koje ne deluje previše, već tačno onako, kako treba.
Jedan od uzbudljivih trenutaka bila je i povratnička pojava legendarne Phantom torbe, koju pamtimo iz Philoine ere. Sada osvežena i modernizovana, ali i dalje s prepoznatljivom dozom suzdržane elegancije i praktičnosti, pokazuje Riderovo umeće da ne oponaša prošlost – već da je pažljivo oživljava.

Kao neko ko je, između ostalog, radio i u Balenciagi i vodio dizajn u Polo Ralph Laurenu, Rider u ovu kolekciju unosi mladalačku energiju s primesama osamdesetih. Pomalo yuppie, pomalo “St. Elmo’s Fire”, ali sa savremenim zaokretom – kaiševi sa logom preko širokih farmerki, dukserice se kombinuju s minimalističkim mokasinama, a sve zajedno izgleda kao nešto što želimo da nosimo odmah.
Njegov CELINE nije nastavak nečije ere – on počinje da stvara sopstvenu. Ovo nije samo povratak, već novo poglavlje koje ne ignoriše ono što je bilo, već ga pažljivo uključuje u ono što tek sledi. Ako je ovo tek Riderov početak, onda nas čekaju veoma uzbudljive modne sezone.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: