Ukidanje crvenih tepiha zbog pandemije je nekim brendovima donelo olakšanje. Modna kuća Mugler je ove godine dobila priliku da predstavi kolekciju koja deluje jako rizično, ali je potpuno genijalna.
Oslobađanje svih stega brenda Mugler i dizajnera Kejsija Kadvaladera važi samo za nevaljale devojke.
Provokacija, komadi sastavljeni od elastičnih traka, pantalone sa tanga umetkom od džinsa, prorezi na neočekivanim mestima – sve su to elementi nove kolekcije za proleće 2021. koji su nedavno predstavljeni u digitalnoj formi.
Kadvalader ne igra na sigurno, a njegove modele uglavnom nose zvezde u spotovima i na premijerama.
Samo 50 odsto brenda Mugler je ready-to-wear, ali ni tu nema ni trunke klasike, čime se održava doslednost idejama, originalnosti i maštovitosti osnivača brenda Tijerija Miglera koji se 2003. povukao.
Nove stvari su hiperseksi, ali se uprkos sjaju i glamuru vodi računa o održivosti materijala, a Kejsi Kadvalader kaže da će do jeseni 2021. sve bodije proizvoditi od reciklirane likre, a nekim komadima planira i da snizi cenu.
Ideja je da se brend okrene mlađim kupcima, a nova kolekcija je nagoveštaj toga. Baš zato je snimljen i promotivni film u kom se pojavljuje avatar manekenke Bele Hadid, a ceo kasting je urađen sa ljudima različitih rasa, polova i građa tela.
*
*
*
*
*
Bonus video:
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: