Ko je Ana Anđelić, Srpkinja sa Forbs liste za koju mnogi nisu ni čuli

Ana Anđelić Foto: Instagram/andjelicaaa/privatna arhiva

Jedna od najuspešnijih Srpkinja u svetu.

Ana Anđelić je Beograđanka koja je napravila ogroman uspeh u svetu mode, čak ju je i Forbs proglasio jednom od najuticajnijih žena u marketingu, stavivši je na prestižnu CMO Next listu 2018, dok ju je Gardijan uvrstio među deset najboljih digitalnih stratega na svetu. Modna kompanija Esprit početkom novembra ju je imenovala za glavnu direktorku brenda na globalnom nivou, sa kancelarijom u kreativnom i dizajnerskom sedištu kompanije u Njujorku.

Ana je doktorka nauka iz oblasti sociologije, i to sa prestižne Kolumbije, sa više od 15 godina iskustva u vrhunskim svetskim advertajzing agencijama i u vođenju luksuznih brendova. Objavila je mnogo autorskih tekstova, javno nastupa i piše kolumne. Ona tvrdi da dosta radi ali ništa joj ne pada teško jer radi ono što voli.

„Mnogo radim! Zavisi šta se dešava, ali cilj mi je da imam radni dan koji brzo prođe zato što me to što radim zanima i zabavlja“, rekla je ona svojevremeno u intervjuu za Zadovoljnu.

Ana Anđelić je 2021. objavila knjigu „The Business of Aspiration“ koja istražuje promene društvenog, kulturnog i ekološkog kapitala koji potrošači i brendovi stiču.

Dugo je bila glavni direktor marketinga u „Banana Republic“, čuvenom američkom prodajnom lancu koji se bavi prodajom luskuzne odeće i aksesoara, a radila je i sa brendovima kao što su LVMH, Mansur Gavriel, Rebbeca Minkoff, Olivia Palermo, Sergio Rossi, Loewe, Topshop, Moet Hennessy, Tom Ford, Puma, Replay, Toyota, Belvedere, H&M. Ljubav prema onome što je zanima i izazovi su odgovorni za njene impresivne uspehe.

„Volela bih da imam da podelim herojsku priču od početka do kraja, ali istina je u tome da sam uvek bila vođena onim što me zanima i veličinom izazova (što veći – to bolje) i da su se ta motivacija i ti izazovi povezali u karijeru.“

Ana Anđelić Foto:Privatna arhiva

Na pitanje šta je ono što ju je izdvojilo od konkurencije i kako je to iskoristila, Ana kaže: „Samopouzdanje i netipično iskustvo koje kombinuje akademski trening (doktorat iz sociologije) i profesionalni rad prvo u advertajzing agencijama, a onda brendovima. I činjenica da stalno otvaram nova vrata i radim u novim oblastima.“

Ana ističe da nije morala da se odriče ničega zbog karijere i misli da uvek postoje kompromisi i izbori.

„Ne verujem u odricanje. Upravo suprotno, gledam da mi život bude ispunjen na svim poljima.“

U slobodno vreme, Ana voli da čita, razmišlja, ide na masaže i trenira – i to uz čuvenu jutjub senzaciju Trejsi Anderson.

***

Bonus video: Televisa presenta: Prelepa Srpkinja Marija je buduća zvezda Meksika

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram