Otkrijte limitiranu prazničnu kolekciju koju je dizajnirao čuveni umetnički dvojac.
Listate društvene mreže i sajtove u potrazi sa onim savršenim prazničnim poklonom za drage ljude i sve nekako deluje slično. Ali jedna stvar ipak odskače. Kako kažu mnogi i u svetu i u Srbiji, ono što je Njujork među svetskim gradovima to je Kiehl‘s među bjuti brendovima, a posebno njegova praznična kolekcija.
Onaj pravi njujorški šmek upakovan je u novi dizajn čuvenih kozmetičkih proizvoda i svi smo jednostavno oduševljeni.
Još od 1851. Kiehl’s je posvećen pružanju radosti prazničnim poklonima koje svi vole (i koje ne poklanjaju dalje).
Ovaj kultni njurorški bend tradicionalno sarađuje sa najpoznatijim umetnicima na svetu, a ove godine to je dizajnerski dvojac Public/Official. Ideja je bila da se stvori moderan i provokativan vizuelni prostor za limitiranu Kiehl’s prazničnu kolekciju 2024.
Inspirisana grafičkim portfoliom i šarenom estetikom dua Public/Official, ova kolekcija je idealan poklon i sadrži jedinstvene verzije omiljenih Kiehl’s proizvoda koji odgovaraju individualnim potrebama kože svakog od nas, uključujući Calendula Herbal-Extract Toner, Rare Earth Deep Pore Minimizing Clay Mask i Ultra Facial Cream.
Zato iskoristite ovo vreme praznika i izaberite dragim ljudima neki lep poklon koji će im zaista značiti jer Kiehl‘s je brend sa tradicijom iza kog stoji čista nauka.
Praznična kolekcija Kiehl’s x Public/Official
Calendula Herbal-Extract Toner
Umirujući tonik bez alkohola obogaćen je laticama nevena i vidljivo smanjuje crvenilo, masnoću i poboljšava teksturu kože. Ovaj nežni tonik idealan je za normalnu i masnu kožu, kao i osetljivu kožu sklonu nepravilnostima jer ujednačava ten i daje osećaj svežine.
Rare Earth Deep Pore Minimizing Clay Mask
U pitanju je vrlo efikasna maska za lice koja smanjuje pore. Posebno dobra stvar kod ove maske je što je formulisana sa belom amazonskom glinom odgovorno nabavljenom pravednom trgovinom od lokalnih zajednica blizu ušća reke Amazon. Kiehl’s pročišćavajuća glinena maska smanjuje višak ulja i sužava pore, pa je koža vidljivo lepša i glatka.
Ultra Facial Cream (50 ml i 125 ml)
Sigurno ste već čuli za najprodavaniju Kiehl’s kremu za lice. Sadrži 4,5 % skvalana, glacijalni glikoprotein i pro-ceramid, pa jača hidratacijsku barijeru i od nje koža bude mekša, glađa i hidrirana tokom 72 sata*.
Ovi popularni Kiehl‘s proizvodi sada izgledaju još primamljivije zahvaljujući umeću dvoje vrsnih umetnika.
Richard je proveo gotovo dve decenije kao osnivački partner i kreativni vođa južnoafričke konsultantske kuće za brendiranje Disturbance, koja je postala jedna od najuticajnijih kreativnih agencija u zemlji i redovno je bila rangirana među 10 najboljih agencija u Južnoj Africi, uprkos namernom odbijanju za proširenjem. Richard se preselio u Njujork 2013. godine i od tada radi sa klijentima kao što su L’Oreal, Calvin Klein, CVS, Hewlett Packard Enterprise, Walmart, Lenovo, American Express, SAP i Netflix.
Heidi je bila suosnivačica nagrađivanog dizajnerskog studija Daddy Buy Me a Pony u Kejptaunu, a 2008. se preselila u Njujork. Tu je bila suosnivačica dizajnerskog brenda inspirisanog Afrikom, Mr. Somebody & Mr. Nobody. Njen rad obuhvata identitet brenda, web, štampu, tekstil i prostore, a radila je za klijente kao što su Comme des Garçons, Nike, The New Yorker, The New York Times, Victoria and Albert Museum, Kipling, te brojne boutique hotele i restorane.
Više detalja o novoj kolekciji i kampanji možete saznati na kiehls.rs.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: