U Belodore parfimeriji u beogradskom tržnom centru Galerija, koja je ujedno i najveća niche parfimerija u Evropi, predstavljen je prestižni parfemski brend AJMAL.
DP Lux grupa je, u svojoj Belodore flagship radnji u TC Galerija u Beogradu, organizovala ekskluzivni događaj posvećen parfemskom brendu Ajmal, koji je jedan od svetskih lidera na tržištu niche parfema. Događaj je okupio influensere, ljude iz javnog života, predstavnike medija i biznis partnere DP Lux grupe (koja je ekskluzivni zastupnik brenda Ajmal), a u kojem su svi podjednako uživali u jedinstvenoj atmosferi i mirisnim notama renomirane kuće koja spaja bogatstvo tradicije i savremenog pristupa.
Svaki detalj događaja je konceptualno ispratio prepoznatljive odlike Ajmala koji dolazi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata. Mirisne note, signature kokteli, muzika i dekoracija doneli su spoj futurizma i orijentalnih elemenata, pa su gosti makar na trenutak otputovali u čuvenu pustinjsku metropolu, Dubai.
Imali smo priliku da direktno iz prve ruke od izvršnih direktora Ajmala čujemo priču o njihovim parfemima, o sastojcima i poreklu sastojaka kao i da saznamo koje novitete nam donose u Srbiju. Signature kolekcija niche parfema je već prisutna u Belodore parfimerijama širom regiona, a ono što je novo, jeste Prestige kolekcija i posebna niche kolekcija parfema iz Prive linije koja donosi luksuz na još višem nivou.
Ambijent i atmosferu na predstavljanju ovih novih Ajmal linija parfema dodatno je upotpunila umetnica koja je stvarala slike u pesku, evocirajući duh peščanih predela Emirata. Njeno umetničko stvaralaštvo i pokreti na pesku pratili su ritam i duh muzike Orijenta pa su se mnogi gosti povedeni emocijama takođe oprobali u ovoj veštini, učeći prve korake slikanja u pesku.
Kompaniju Ajmal predstavio je izvršni direktor kompanije, gospodin Shapoor Bhathela, kojem se zahvalio Miloš Milutinović, generalni direktor DP Lux grupe:
„Čast mi je i zadovoljstvo što imamo priliku da svim zvanicama na ovaj način predstavimo kompaniju i brend Ajmal, ali i ponudu Belodore parfimerija. Naša posvećenost kvalitetu i inovacijama omogućila nam je da izgradimo široku ponudu parfema koja zadovoljava različite ukuse naših kupaca, a naš cilj je da svim kupcima omogućimo da pronađu miris koji im u potpunosti odgovara zahvaljujući kvalitetu i raznovrsnosti naše ponude“, istakao je Miloš Milutinović.
„Glavna zvezda“ večeri bili su prestižni parfemi iz Prive kolekcije, niche haute perfumery kolekcije brenda Ajmal, koja kombinuje orijentalne i zapadne elemente, stvarajući izbalansirane parfeme koji su dugotrajni i intenzivni, čiju osnovu čine agar drvo, kardamom, ruža, kafa i druge egzotične note.
Pogledajte ko je sve bio na ovom događaju u Beogradu:
*
*
*
*
*
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: