
Hejli Biber nije oduvek preferirala stil koji odražava estetiku brenda Rhode.
Vest da je Hejli Biber prodala svoj brend Rhode za milijardu dolara je zaista odjeknula. Hejli će dobiti 800 miliona dolara u gotovini i akcijama. Pored toga, postoji mogućnost dodatne isplate od 200 miliona dolara u zavisnosti od učinka brenda Rhode u naredne tri godine. Kupac je kozmetički gigant e.l.f. Beauty.
Kada je reč o beauty brendovima koji razumeju savremenu ženu, Rhode se nalazi na samom vrhu liste. U veoma kratkom roku, ovaj brend je postao nezaobilazan izbor tinejdžerki i mladih žena. Estetika „čiste devojke“ danas predstavlja zlatni standard moderne lepote. Ne radi se o slojevima proizvoda, već o tome da sve izgleda jednostavno, uredno i sveže.

Pa ipak, Hejli Biber, vlasnica brenda Rhode, nije oduvek imala stil koji odražava takvu estetiku i baš ta, korenita promena imidža joj je pomogla da napravi pravu kozmetičku imperiju.
Kako se menjao stil Hejli Biber

Ako pogledate njene fotografije iz prošlosti videćete da je Hejli volela jarke boje, imala je žutu kosu, zimi je nosila jaku šminku, u elegantnim prilikama je birala srebrne detalje i crno-srebrne kombinacije.


Kako je izvela potpunu transformaciju svog stila, koji se savršeno uklapa u estetiku brenda Rhode?
Počela je da nosi tople, neutralne boje, ali i diskretniju, nežniju šminku, kosu je ofarbala u prirodnije kestenjaste tonove, prešla je na zlatan nakit.
S obzirom na to da su joj šminka, kosa i odeća u skladu sa sezonskim tonovima, to joj je pomoglo da počne da prodaje svoj brend.

Postala je sinonim stila, a to je jedan od razloga što devojke i žene veruju Rhode proizvodima.
Filozofija lepote

Za obožavatelje brenda Rhode, svaki proizvod predstavlja pozivnicu u svet Hejli Biber—gde je manje uvek više. Minimalističko pakovanje, sofisticirani vizuelni identitet i obećanje sveže, hidrirane kože savršeno se uklapaju u težnju današnje generacije ka autentičnosti.
Ali Rhode ide i dublje od same estetike. Ovaj brend odražava filozofiju lepote koja je istovremeno bez napora i moćna. U eri filtera i trendova sa teškom šminkom, Rhode nudi osvežavajuću alternativu—podstičući žene da prigrle svoju prirodnu lepotu, uz tek blago naglašavanje.
Lista najprodavanijih Rhode proizvoda

Peptide Lip Treatment – Hidratantni balzam za usne koji sadrži peptide, shea puter i babasu ulje.
Peptide Glazing Fluid – Lagan serum koji kombinuje peptide, niacinamid i hijaluronsku kiselinu za postizanje sjajnog, „glazed“ izgleda kože.
Barrier Restore Cream – Bogata krema za obnovu kožne barijere, obogaćena niacinamidom, skvalanom i acai uljem.
Glazing Milk – Esencija koja priprema kožu za dalju negu, sadrži ceramide, hijaluronsku kiselinu i vitamin E.

Peptide Lip Tint – Tretman za usne sa dodatkom boje, dostupan u nijansama poput „Ribbon“, „Toast“ i „Espresso“.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: