Internet ne prašta Kylie Jenner u novoj Miu Miu kampanji

Foto: TheRealSPW / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Kylie Jenner možda je dobila jedno od najpoželjnijih mesta u svetu mode, postavši zaštitno lice kampanje Miu Miu za jesen/zimu 2025, ali nisu svi impresionirani.

Kylie Jenner ima 27 godina i nakon što je postala zvezda rijalitija otisnula se i u svet mode.

Foto: Photo Press Service / Bestimage / Profimedia

Sada se pojavila u novoj seriji promotivnih fotografija za popularni brend Miu Miu, pod patronatom kreativne direktorke Miuccie Prade. Stajling potpisuje uvek provokativna Lotta Volkova, a kampanja je trebalo da odražava prepoznatljivu mešavinu intelektualne ekscentričnosti, mladalačke pobune i modne neobičnosti. Međutim, sama prisutnost Kylie Jenner, kako tvrde mnogi fanovi, potpuno je promašila suštinu.

Sama kolekcija je klasični Miu Miu. Jedan od ključnih vizuala prikazuje Jenner u oversized kardiganu tamnozelene boje od debelog pletiva. Ona ga nosi preko bele majice, uz odgovarajuću suknju i ukrašene čarape do listova u kombinaciji sa crnim kožnim oksford cipelama. U drugom stajlingu nosi tamnoplavi polo sa crvenim bandeauom ispod, veliki mekani šešir, sive pantalone i teške aksesoare.

Treća kombinacija je minimalistička – crni satenski kaput, roze torba i već prepoznatljiva kombinacija čarapa i cipela.

View this post on Instagram

A post shared by Miu Miu (@miumiu)

Društvene mreže su planule od komentara koji je nisu štedeli, ali kritike nisu bile usmerene toliko na odeću, koliko na osobu koja je nosi.

„Ona nije dovoljno razigrana da bude Miu Miu devojka“, napisao je jedan korisnik Twitera, odražavajući stavove mnogih drugih koji smatraju da ovo predstavlja izdaju identiteta brenda.

„Haha, ovo je ono što influenseri rade modi – lagano je ubijaju“, dodao je drugi korisnik.

„Lice se ne uklapa u stil“, glasio je još jedan komentar.

Foto: Image Press Agency, Image Press Agency / Alamy / Profimedia

„Fotografije su tako loše.. nemam ništa protiv Kylie, ali šta Miu Miu radi, pobogu?“, bio je još jedan komentar.

Kritičari nisu doveli u pitanje samo Jenner kao izbor modela za Miu Miu razigranu i eksperimentalnu estetiku, već i kvalitet samih fotografija.

„Nije samo problem u izboru modela. Te fotografije su zaista loše. Mislila sam da je Miu Miu poznat po održavanju autentičnosti brenda“, napisao je neko.

„Ove slike izgledaju kao kad molim prijatelje da me fotkaju i na kraju izgledam kao potpuni haos“, našalila se jedna korisnica.

Foto: Photo Press Service / Bestimage / Profimedia

Kampanja je, makar formalno, trebalo da bude modna izjava. Ali nekima je više ličila na slabo režiranu influensersku sesiju.

Negativne reakcije su se dotakle i šire teme – pada popularnosti nekonvencionalne lepote i modela u korist selebriti i influenser lica u modnoj industriji.

„Moda je zaista mrtva“, napisao je neko. „Gde su nestali neobični supermodeli sa velikim čelima, razmaknutim očima, različitim nosem, krivim zubima? NE ŽELIM Kylie Jenner u editorijalu. NIKO NE ŽELI.“

Za Miu Miu, ova kampanja je verovatno bila strateška kombinacija selebriti uticaja i kreativne provokacije. Sa Kylie Jenner u kampanji, medijska pažnja je bila zagarantovana. A sa stilizacijom Volkove, bilo je jasno da će izazvati reakcije, na ovaj ili onaj način.

Ipak, nisu svi komentari bili negativni. Najverniji fanovi pohvalili su Kylie Jenner što je ušla u visoku modu, a neki modni insajderi istakli su da brend uvek balansira između neočekivanog i ekscentričnog.

Ipak, dominantna online naracija sugeriše da je, za mnoge dugogodišnje fanove Miu Miu, ovaj pokušaj izazivanja tenzije – jednostavno prešao granicu.