Fotografije iz nove Gucci kampanje su genijalna oda Stenliju Kjubriku

Foto: Promo/Gucci

"Moda je kao film".

Otkako se pridružio brendu Gucci 2015. godine, Alesandro Mikele je doveo u pitanje status kvo u svetu mode svojim najsavremenijim dizajnom i briljantno nekonvencionalnim kampanjama, koje su obično opterećene istorijskim i referencama iz pop kulture.

Foto: Promo/Gucci

Nova kampanja ove modne kuće je još jedan dokaz sposobnosti kreativnog direktora da iznenadi i oduševi publiku, odajući počast radu nikog drugog do legendarnog filmskog stvaraoca Stenlija Kjubrika.

Odeća nije, niti će ikada biti, samo komad tkanine. To je više način na koji možemo da otkrijemo ono što zaista želimo da budemo, to je način na koji oblikujemo svoje želje, poput umetnosti.

„Uvek sam svoje kolekcije zamišljao kao filmove koji mogu da prenesu kinematografiju sadašnjosti: niz priča, eklektičnih i disonantnih, koje mogu osvetliti čoveka i njegovu sposobnost preobražaja,” izjavio je kreator povodom ovog projekta.

Pod nazivom „Exquisite“, nova filmska i štampana kampanja uključuje dizajne iz Guccijeve veoma hvaljene nedavne saradnje sa Adidasom, stavljajući ih u kontekst revidiranih scena iz nekih od najpoznatijih Kjubrikovih filmova.

„Kjubrik je, u suštini, bio pravi žanrovski vajar: ‘krosžanrovski’ reditelj, ispred svog vremena. Njegova sposobnost da gradi priče koje prevazilaze značaj, prelaze granice i pale etikete, uvek me je duboko inspirisala“, kaže Mikele o ideji koja stoji iza kampanje.

Foto: Promo/Gucci

„Kao čin ljubavi, odlučio sam da ponovo naselim Kjubrikove filmove, insistirajući do srži na ovom zapaljivom pristupu. Dao sam sebi da ih rastavljam, mešam, kalemim i ponovo sklapam. Držeći se svoje kreativne prakse, uzeo sam te filmove, rastavio ih, i ponovo naselio svojom odećom.”

***

Bonus video: Predstavljeni novi modeli modne kuće Gotije na Nedelji mode u Parizu

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram