
Mlade obično prvo biraju haljinu, zatim obuću, a na kraju aksesoare. Jedna Tamara je obrnula ovaj ritam i krenula od sandala koje je želela godinama.
Tamara Holand je modna urednica i, kako kaže, „osoba koja zarađuje od šopinga“. Ona je izazvala veliku pažnju kada je podelila na Instagram proflu cipele koje je nosila na svom venčanju, ali je i navela na hiljade žena da i one same nabave isti ili sličan model.
O čemu se radi i zašto su ove cipele tako dobar, a neobičan izbor, objasnila je u članku za portal Mamamia, i evo šta kaže:
„Pre dve i po godine udala sam se za svog supruga u haljini brenda Zimmermann, koju sam kupila direktno u prodavnici.
Dok većina žena planira svoj svadbeni stajling počevši od haljine, pažljivo se baveći sitnim detaljima mesecima unapred, ja sam postupila potpuno suprotno. Tačno sam znala koje cipele želim da nosim na svoj veliki dan i osmislila ceo izgled oko njih.
Godinama sam bila opsednuta modelom Penny Mule brenda Loeffler Randall iz Njujorka — otvorenim cipelama, s blok-potpeticom, izrađenim od plisiranog lamé materijala i ukrašenim upečatljivom mašnom na prednjem delu.

Povremeno bih ih probala u prodavnici i divila se njihovoj lepoti, a zatim ih vraćala na policu, strpljivo čekajući savršenu priliku da ih nosim.
Kada smo se verili 2019. godine, znala sam da je to taj trenutak. Naručila sam Penny Mule cipele u zlatnoj boji (nikada nisu mogle biti bilo koja druga boja osim zlatne) i ostavila ih po strani kao polaznu tačku za svoj svadbeni autfit.
Nakon venčanja, podelila sam fotografiju ovih cipela na Instagramu, uz kratak opis zašto su bile savršen izbor. Objasnila sam kako se plisirani materijal prilagođava stopalu i kako su bile dovoljno udobne da u njima igram celu noć.
Lajkovi su se brzo nizali. A onda se desila jedna zanimljiva stvar.
Samo nekoliko dana kasnije, moje cipele osvanule su u časopisu The Daily Mail — zajedno sa mojim tek objavljenim fotografijama sa venčanja. Moj suprug je bio internet zvezda otprilike jedan dan.
Žene su počele da traže moj Instagram nalog i da mi šalju poruke, a sve su mi ponavljale kako već dugo žele upravo ove cipele i da ih je moja objava konačno ubedila da ih kupe. Druge su mi pisale da su i one nosile iste cipele za svoje venčanje i da nimalo nisu zažalile (jedna se odlučila za plave, druga za roze, a treća za boju slonovače).
Naravno, bilo je i stotina zlobnih komentara ispod članka, u kojima su ljudi tvrdili da su cipele ružne, ali moda je krajnje subjektivna stvar. Lepota je u oku posmatrača, a meni su te cipele prelepe.
Pojavilo se i nekoliko drugih članaka, na drugim portalima, koji su pričali o „tim cipelama“. Nekoliko žena mi je poslalo poruke pitajući za veličinu ili da li su zaista vredne kupovine.
Razumem tu neodlučnost jer 600 dolara je zaista mnogo novca za jedan par cipela. Iako nisu u rangu brendova poput Jimmy Choo ili Louboutin, to je i dalje ozbiljna investicija.
Unikatni dodaci za venčanje nisu poznati po dobroj isplativosti u smislu broja nošenja. Kada ćete opet imati priliku da nosite veo ukrašen biserima ili bele satenske salonke?
Zadovoljna sam što mogu da kažem da sam od 2022. godine te cipele nosila na brojnim zabavama, venčanjima i svečanim događajima. Uvek su glavna zvezda mog autfita, a iznenađujuće je i što se odlično slažu uz mnogo stvari“, zaključuje ona.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: