U kolekciji za jesen/zimu 2025–2026 modne kuće Chloé, Chemena Kamali predstavila je svoju reinterpretaciju omiljene Paddington torbe, simbola boho estetike dvehiljaditih.
Nakon što se ikonična Chloé Paddington torba ponovo pojavila na pisti u okviru kolekcije jesen/zima 2025/2026, mnogi su spremni za njen veliki povratak.

Bilo je samo pitanje vremena kada će Chloé kreativna direktorka Chemena Kamali, čiji je debi na pisti u sezoni jesen/zima 2024/25 bio boho trijumf pun volana, resa i čipke, vratiti jednu od najpoznatijih torbi ove kuće u centar pažnje.

Nakon što je odlučila da najpre oživi druge uspešne modele iz arhive, uključujući bracelet bag i izrazito visoke clunky wedges sandale, Kamali je svoje obožavaoce držala u neizvesnosti punih godinu dana pre nego što je oživela ovu voljenu torbu, koja je konačno viđena na Nedelji mode u Parizu, između ostalog, i na ruci Alexe Chung.

Još od trenutka kada se pre skoro dve decenije pridružila Chloé timu kao pripravnica u eri kreativnog rukovodstva Phoebe Philo, koja je kreirala originalni Paddington model, lansiran za sezonu proleće/leto 2005, Kamali je bila fascinirana kućom i divila se kreacijama svojih prethodnika.
„Jedan od jedinstvenih aspekata uspeha Chloé torbi bio je izostanak logotipa“, izjavila je pre izvesnog vremena u intervjuu za Vogue.

Paddington by Chemena Kamali
Njena Paddington torba zadržava istu zaobljenu siluetu kod Philo model.

Ukrašena je sličnim masivnim katancem i zlatnim ključem koji visi sa kaiša, i dolazi u burgundi, sivo-plavoj i maslinastozelenoj boji. Kako bi dodatno naglasila ležerni šarm torbe, Kamali je dodala alku za ključeve sa repom od veštačkog krzna, koji će sigurno obradovati obožavaoce originala, među kojima su Courtney Love, Kate Moss, Jennifer Lopez, Katy Perry, Kate Bosworth i britanska manekenka Sophie Anderton.
Torba kao sastavni deo stajlinga
„Torbe su mi izuzetno važne jer ne razmišljam u kategorijama“, kaže Kamali. „Dodaci, kožne jakne, košulje… sve to smatram jedinstvenom celinom. Kada radim na nekom stajlingu, odmah integrišem torbu, koja mora biti izabrana u skladu sa željenim efektom, funkcijom, stavom, proporcijama…“ Posebno je važna funkcionalnost: „Bitno je da svako ko nosi neku od naših torbi ne mora da brine da li će da je spusti kada sedne u kafiću“, objašnjava nemačka dizajnerka.

Kada je prva verzija Chloé Paddington torbe lansirana u proleće 2005. godine, svih 8.000 primeraka rasprodato je pre nego što je stiglo u butike. Kamalina reinterpretacija dočekana je jednako entuzijastično, pa će verovatno takođe biti razgrabljena u narednim mesecima kad se očekuje lansiranje.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:









