Kad god je Adel na ekranu, komentari vrtoglavo rastu. Tim pre ako, kao ovoga puta, pevačica objavi video spot. Ako se Londončanka po nečemu ističe, izvan svog veličanstvenog i moćnog glasa, to je njen imidž. Adel je postala ikona lepote i stila, a sva izdanja koja ponose uvek privuku pohvale brojne zajednice kritičara i obožavatelja koji prate svaki njen korak.
Kada je na svom Instagram profilu podelila videospot svoje pesme Oh my God, oglasili su se alarmi. U crno-belom materijalu od samo 23 sekunde pojavljuje se u pratnji nekoliko plesača u spektakularnim i raskošnim odevnim kombinacijama – od reinterpretacije svešteničke odore koju nosi preko svečane haljine do kreacije čamac izreza, koja je osvojila sve koji su videli delić ovog spota.
Ovaj poslednji komad izrađen je od crvene svile, i delo je modne kuće Vivienne Westwood. Njegov poluprozirni francuski rukav ističe nežnost njenog vrata, dok podešen struk, poput steznika, omogućava da donji deo lagano pada. Ovim stilskim odabirom Adel potvrđuje prevladavajući trend korseta koji je jedan od glavnih ove sezone, čime se šalje jasna poruka da je silueta koja je vladala u prošlim vremenima tu da ostane.
Svaki kadar nove premijere obećava nešto o čemu će se pričati, a Adel izgleda kao jedna od boginja Holivuda. Osim toga, kako bi dala završni pečat upečatljivoj haljini, odabrala je Cartier dijamantske naušnice i prstenje iste kuće sa vintidž platforme za nakit Beladora Jewelry.
U međuvremenu, deo spota dostupan je na njenom službenom profilu na Instagramu, društvenoj mreži na kojoj je izjavila da ima pozitivnu tremu: „Odmorna i resetovana! Osećam se spremnom za 2022. godinu, predstoji puno toga novog, zbog čega sam veoma uzbuđenaˮ.
Izvor: Harperʼs BAZAAR España