U okviru konkursa dm {ZAJEDNO} za bolje sutra, kompanija dm podržaće osam društveno odgovornih projekata usmerenih na dobrobit i zdravlje žena i tim povodom omogućiti realizaciju najboljih inicijativa raznih udruženja i organizacija u vrednosti od preko 10 miliona dinara.
Stručni žiri odabrao je inovativne ideje koje su na odgovarajući način obuhvatile razne aspekte fizičkog, mentalnog i socijalnog zdravlja žena, kao i pristup zdravstvenim uslugama.
Zahvaljujući ovom konkursu, kompanija će potpomoći nastavak i dalje unapređenje telefonske linije MamaSoS za podršku svim majkama, a prepoznata je i inicijativa Pazi, prvi pregled koji ima cilj da edukuje devojčice i devojke od 12 do 19 godina o reproduktivnom zdravlju.
Kao jedan od najperspektivnijih, izabran je i projekat Zagrli Stamenu, posvećen ženama negovateljicama koje rade vrlo human, zahtevan i odgovoran posao, a koji će nizom radionica onlajn i uživo, terapijskim radom u grupi, edukacijama i informisanjem osnažiti žene iz cele Srbije. Izabran je i projekat Menopauza, borba protiv bauka, koji ima cilj da edukuje žene o menopauzi.
Inicijativa ONA može ima u fokusu rodnu ravnopravnost s namerom da se stvara podsticajno okruženje za nesmetani razvoj devojčica kao ravnopravnih subjekata društva. Ideja Zajedno za bolje sutra „Stub porodice“ usmerena je ka ženama s invaliditetom, iz osetljivih kategorija društva, s niskim primanjima, nezaposlenim ženama, kao i stanovnicama ruralnih sredina. One će dobiti posebnu podršku u vidu organizovanja edukacija i radionica.
U okviru konkursa, biće podržana i pozorišna predstava Aska i vuk (uz interaktivnu diskusiju), koja se zasniva na istoimenoj priči, s temom porodičnog i partnerskog nasilja, kako bi se povećala svest devojaka i žena o borbi za njihova prava i ravnopravan život. U okviru ove tematike našao se i nagrađeni projekat Tvoje zdravlje je važno.
„Ponosni smo i zahvalni što su brojna udruženja i organizacije prepoznali značaj naše kampanje Zdravlje žena i konkursa u okviru nje, te su prijavili svoje projekte i inicijative za podršku ženama u segmentu fizičkog, mentalnog i socijalnog zdravlja. Verujemo da će odabrane ideje uticati na povećanje svesti o važnim pitanjima koja se tiču unapređenja zdravlja i doprineti pružanju podrške tamo gde je ona najpotrebnija. Pre svega, mi u dm-u želeli smo da ovom kampanjom osnažimo žene širom Srbije i odgovorimo na razne izazove s kojima se one suočavaju u današnjem društvu“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
Na dm-ov konkurs {ZAJEDNO} za bolje sutra prijavljeno je blizu 100 projekata usmerenih na dobrobit, osnaživanje i unapređenje ženskog zdravlja.
Kampanja Zdravlje žena pokrenuta je s namerom da slavi različitost i gradi podršku za sve žene, jačanjem inkluzivnosti i razbijanjem ustaljenih barijera u društvu. Pored konkursa, kompanija dm pokrenula je i letnju seriju dm podcasta, koja se bavi širokim spektrom tema o zdravlju žena.
Sve detalje o odabranim projektima možete pronaći na sajtu kompanije dm-zajedno.rs.