Pop-up raj: Luksuzni brendovi pretvaraju plaže u modne piste

Foto: Dior via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Svi smo već videli luksuzne modne kafe pop-up lokacije, ali leti je fokus na luksuznim modnim beach clubovima.

Ovaj strateški letnji marketinški alat kombinuje doživljaj prodaje sa brendiranjem koje prikazuje željeni stil života. Tipično se fashion beach clubovi postavljaju na glamuroznim obalama poput Ibice, Mikonsa, Sen Tropea i Kaprija, gde brendovi ciljaju mesta koja posećuju imućni, modno osvešćeni putnici—ljudi koji puno troše i veoma su aktivni na društvenim mrežama.

U svojoj suštini, ovi beach club pop-up prostori osmišljeni su da prodaju stil života isto koliko i proizvode. Ambijenti su pažljivo dizajnirani: brendirane kabine, suncobrani i ležaljke stvaraju vizuelno upečatljiv prizor koji se lepo fotografiše i podstiče deljenje na mrežama. U fokusu su često limitirane kolekcije sa kupaćim kostimima, odećom za odmor, aksesoarima ili naočarima za sunce, čime se posetiocima pruža prilika da kupe ekskluzivne komade.

Veliki igrači u svetu luksuza već su usavršili ovu strategiju. Dior je postao poznat po svojim raskošnim Dioriviera pop-up lokacijama širom mediteranskih destinacija. Gucci i Jacquemus su takođe imali svoje letnje projekte i preuzimanja.

Dior: Dioriviera – elegancija na pesku

Foto: Dior via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Dior je pionir u ovoj oblasti sa svojim Dioriviera konceptom, koji se pojavio 2018. godine na Mikonosu i od tada se širi širom sveta. Ove godine, brend je otvorio devet pop-up lokacija u Evropi, uključujući Saint-Tropez, Kapri, Ibicu i Bodrum. Na plaži Shellona u Saint-Tropezu, Dior je transformisao ambijent u prepoznatljivom Toile de Jouy stilu, nudeći ekskluzivne kolekcije kupaćih kostima, torbi i aksesoara.

View this post on Instagram

A post shared by Grace Glazee (@graceglazee)

U Ember Beach Clubu u Maleziji, Dior je dodatno obogatio iskustvo otvaranjem Dior Café-a, gde posetioci mogu uživati u specijalno kreiranom meniju inspirisanom francuskom elegancijom.

Gucci: Summer Stories – italijanski šarm na obali

Gucci je ove godine udružio snage sa Loulou Ramatuelle Beach Clubom na francuskoj rivijeri, kreirajući „Summer Stories“ iskustvo. Plaža je ukrašena prepoznatljivim Gucci motivima, uključujući brendirane suncobrane, ležaljke i jastuke. Pored toga, posetioci mogu uživati u koktelima iz Giardino 25 bara, koji je deo Gucci koncepta iz Firence .

Jacquemus: Mediteranski minimalizam

View this post on Instagram

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Francuski brend Jacquemus, poznat po svom minimalističkom pristupu, otvorio je pop-up prodavnicu i beach club na plaži Cala Jondal na Ibici. Ambijent je uređen u prepoznatljivom Jacquemus stilu, sa svetlim tonovima i prirodnim materijalima. Posetioci mogu uživati u ekskluzivnoj letnjoj kolekciji, koja uključuje odeću i aksesoare inspirisane francuskom rivijerom .
Takođe, Jacquemus je otvorio beach club u Monte Karlu, u saradnji sa Monte-Carlo Société des Bains de Mer, nudeći jedinstveno iskustvo koje kombinuje modu, dizajn i mediteranski šarm

Luksuzna strategija: više od mode

Ovi pop-up beach clubovi predstavljaju više od prodajnih mesta. Oni su strateški marketinški alati koji omogućavaju brendovima da se povežu sa potrošačima na emotivnom nivou. Kroz pažljivo kurirane ambijente, ekskluzivne kolekcije i jedinstvena iskustva, brendovi stvaraju nezaboravne trenutke koji se dele na društvenim mrežama, pojačavajući njihovu prisutnost i uticaj.

U eri gde potrošači traže autentičnost i personalizovana iskustva, ovi beach clubovi omogućavaju brendovima da se izdvoje, nudeći ne samo proizvode, već i celokupan način života.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram