Kristina je dizajnirala stan u najskupljoj zgradi u Beogradu, a za svoju radionicu je odabrala jedinstven komad sa sajta polovnih stvari

dizajn enterijera
Foto:Jovana Rakezić

Kristinin studio je savršen primer veštog kombinovanja savremenog i vintidž dizajna.

Kristina Milanović, koja sa suprugom Brankom vodi 1102 Design Space, pokazala je uveliko koliko je umešna u dizajnu enterijera, a posebno na primeru stana u najskupljoj zgradi u Beogradu.

Foto:Jovana Rakezić

Sada ona za Zadovoljna.rs predstavlja zanimljiv projekat – enterijer njenog dizajnerskog studija 1102 Design Space.

Studio se nalazi u Beogradu u stanu od 47 kvadrata, što je bila idealna površina za njihove potrebe. Osmišljavanje i izvođenje enterijera su sprovodili za vreme izgradnje objekta, što je ostavljalo vreme da se temeljno sagleda prostor i usklade želje.

Foto:Jovana Rakezić

Ideja se bazirala na kombinaciji komada nameštaja, takozvanih dizajnerskih klasika, nameštaja koji su razradili vlasnici studija 1102 i vintidž komada. Baza enterijera je crna boja koja je kombinovana sa bordo detaljima, dok su ostali elementi puder roze, metal, ogledalo i mermer.

Foto:Jovana Rakezić

„Posebna pažnja je posvećena barskim kolicima i neon ‚open‘ znaku koji je rađen po uzoru na stare neonske reklame nekada popularnih diner restorana.“

Foto:Jovana Rakezić

„Neon znak je ručno rađen u Beogradu i pozicioniran je na parčetu pleksiglasa, debele plastike, kako bi se izbeglo previše tekstura i opterećenost materijalima. Pleksiglas je material koji se počeo koristiti u enterijeru pre pedesetak godina i dizajneri ga se nikada nisu zasitili. Sam neon nas vraća u stara vremena i budi nostalgiju, a danas mu je funkcija akcentovanje dela enterijera, dodavanje smelog i upečatljivog“, kaže Kristina za Zadovoljna.rs.

Foto:Jovana Rakezić

Šareno i apstraktno su još dve reči u konceptu dizajnerskog dua 1102. Uz slike poznate umetnice Svetlane Ninković ovaj prostor je dobio dodatnu energetsku bombu, a sve to je ušuškano u bordo plišani draper na neočekivanom mestu, u toaletu, kao momenat drame, želje za traganjem, mistikom.

Foto:Jovana Rakezić

I za kraj, kao kruna i lični pečat enterijera, dizajneri su predstavili kako može da se iskoristi interesantan vintidž komad – barska kolica.

Foto:Jovana Rakezić

„To je potpuno reparirani komad iz sedamdesetih godina. Nabavljen je na sajtu polovnih stvari, dugo se tragalo za njim i interesantno je da je to prvi komad nameštaja kupljen za ovaj prostor. Na funkciji ovog komada se bazirala šema kretanja, šema bojenja zidova, pozicija ovakvog jednog klasika i sam izbor ostatka materijala. Za finalni vintidž efekat korišćen je italijanski mermer u bordo boji i Panton stolice poznatog Brenda Vitra čiji dizajn datira još iz šezdesetih godina“, zaključuje naša sagovornica.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram